Sizin de başınıza geliyor mu kızlar kendi ellerimle itiyorum?

Kızlar ben kendi halinde eli yüzü düzgün bir kızım ve sanal olsun çevrem olsun benimle olmak isteyen erkekler var bunlardan bir tanesi oturduğum semtte bir çocuk eklemiş beni aylarca bana yürüdü en son 14 temmuzda yazdı hep tersledim buluşma teklifini reddettim bugün dedim bu çocuk niye sessiz bir baktım beni silmiş sevgili yapmış profili kızla fotoğrafı kızın baş harfini yazmış çocuk birden gözüme yakışıklı geldi ve gayet işi gücü yerinde terbiyeliydi çok üzüldüm pişman oldum niye tersledim çocuğu insanca yaklaşmadım hep bunu yaşıyorum

Sizin de başınıza geliyor mu kızlar kendi ellerimle itiyorum?
Cevapla