Devamııı? (başlık çok uzun ya da çok kısa)?

sen kafanın içinde normalleştiemişsin gibi şeyler söylemeye devam etti. Ben sadece tüm saflığımla onunla vakit geçirmek istediğimi ve ona kafasında kurup kendi kendine triplere girdiğini söylediğimde, kendini arşa çıkarmaya devam et nerde ne zaman duracağını bilmiyorsun, yaptığın davranıştan rahatsız olduysam kabullenip saygı duyman gerekirken yaptığına bak, özür dileyip kusura bakma diyince de geçmiyo gibi sözler söyleyip benim kafamı iyice karıştırdı. Ben de hâlâ ne yaptım da durmam gerektiğin bilmiyorum, rahatsız olduysan tüm bu zaman neden söylemedin gibi cümlelerle devam ederken daha fazla benimle konuşmayacağını ve benim kendimi haklı çıkarmak için saçmaladığımı, adam akıllı konuşulmaz senle diyip beni engelledi ve bir şey diyemedim.

Bilmek istiyorum, ne yaptım ben?

Konuştuğum her kız insanla (kardeşim hariç) sorun yaşıyorum ve kendimin sorunlu olduğunu düşünüyorum, lütfen öğrenmeme yardım edin.

Devamııı? (başlık çok uzun ya da çok kısa)?
Cevapla