sen kafanın içinde normalleştiemişsin gibi şeyler söylemeye devam etti. Ben sadece tüm saflığımla onunla vakit geçirmek istediğimi ve ona kafasında kurup kendi kendine triplere girdiğini söylediğimde, kendini arşa çıkarmaya devam et nerde ne zaman duracağını bilmiyorsun, yaptığın davranıştan rahatsız olduysam kabullenip saygı duyman gerekirken yaptığına bak, özür dileyip kusura bakma diyince de geçmiyo gibi sözler söyleyip benim kafamı iyice karıştırdı. Ben de hâlâ ne yaptım da durmam gerektiğin bilmiyorum, rahatsız olduysan tüm bu zaman neden söylemedin gibi cümlelerle devam ederken daha fazla benimle konuşmayacağını ve benim kendimi haklı çıkarmak için saçmaladığımı, adam akıllı konuşulmaz senle diyip beni engelledi ve bir şey diyemedim.
Bilmek istiyorum, ne yaptım ben?
Konuştuğum her kız insanla (kardeşim hariç) sorun yaşıyorum ve kendimin sorunlu olduğunu düşünüyorum, lütfen öğrenmeme yardım edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer