Türk erkekleri türk kadınlarıni sevmedikleri soyluyorlar sevmiyorsa neden hala türk kadınları ile evleniyorlar. ?

Mecburiyetlikten diye bir şey yok. Bunu bahane etmesinler. Yani sonuçta türk kızı ile evleniyorsaniz geleneklerden dolayı bir çok masraf oluşuyor. Bu sebeple neden gidip başka kadınlarla evlenmiyorlar. Yani mantıksız geliyor. Sevmedikleri kadinlarla evlenmeleri.

Türk erkekleri türk kadınlarıni sevmedikleri soyluyorlar sevmiyorsa neden hala türk kadınları ile evleniyorlar. ?
Cevapla