Kız grubu olarak beraber pikniğe gittik ve sonra dönerken fotoğrafları paylaşalım diye grup kurdular ve ben hariç herkes?

kız grubu olarak beraber pikniğe gittik ve sonra dönerken fotoğrafları paylaşalım diye grup kurdular ve ben hariç herkesi aldılar. numaralarımızı gönderdik. grup derken 30 kişi falan değil gözden kaçacak, 4 kişi falandık. hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorlar ben de bir şey demedim açıkçası. hala muhabbeti geçerken konusuluyor kimse de bisi demiyor cidden insan kendini kötü hissediyor.

Kız grubu olarak beraber pikniğe gittik ve sonra dönerken fotoğrafları paylaşalım diye grup kurdular ve ben hariç herkes?
Cevapla