Komsularla piknige gittik ve cok kotu bisey oldu rezil oldum cok utandim napsam?

Haftasonu komsularla piknige gittik 3 araba bende cok sevdigim renkli straplez dizde elbisemi giydim uygun gercekten oyle bir ortam icin rahat bir elbise, yemekten sonra top oynayalim dedik karisik yaş guruplari erkekli kadinli isteyenler oynamaya basladik once eglenceliydi ama ne olduysa o an oldu top yuksekten gelince fazla sicradim ve asagiya kaydi elbise ve olan oldu arkami donduysemde rezil oldum herkes gordu napicam utaniyorum onlari gounce?
Komsularla piknige gittik ve cok kotu bisey oldu rezil oldum cok utandim napsam?
Cevapla