Haftasonu komsularla piknige gittik 3 araba bende cok sevdigim renkli straplez dizde elbisemi giydim uygun gercekten oyle bir ortam icin rahat bir elbise, yemekten sonra top oynayalim dedik karisik yaş guruplari erkekli kadinli isteyenler oynamaya basladik once eglenceliydi ama ne olduysa o an oldu top yuksekten gelince fazla sicradim ve asagiya kaydi elbise ve olan oldu arkami donduysemde rezil oldum herkes gordu napicam utaniyorum onlari gounce?
Cevabın nedir?
Cevapla
- Diğer konusunda 520 cevap paylaştı.
+1 yıloyy ya dert ettiğin şeye bak. anladığım kadarıyla göğüslerin küçük ve rezil olduğunu düşünüyorsun
ama bu kadar takma kafana
misal ben büyük göğüs olacak illa diye takıntılı değilim
çok kanaatkarımdır
konsept: avuç içi kadar mutluluk yeter08 Yorumla
Soran+1 yılHayir tam tersine kucuk degiller asil komsular gordu diye rezil oldugumu dusunuyorum:(
- +1 yıl
aaa asıl komşular gördü diye mi rezil olduğunu düşünüyorsun
afedersin ya benim aklıma bile gelmedi. bende neler yazmışım ilahi ben
Soran+1 yılBencede
- +1 yıl
insanoğlu böyle işte madem yazdıklarımın abesle iştigal olduğunu düşünüyordun ilk mesajında neden tepkini göstermedin. kalkmış oldukça naif bir üslupla ya tatlım olur mu öyle şey ben bla bla bla bilmem ne diye açıklama yapıyorsun. sonra ben hay salak ben dedikten sonra ne salağı sen su katılmamış malsın falan diyorsun. pes doğrusu
Soran+1 yılTamam sen salak degilsin tamam
- +1 yıl
ya boşversene sakinleştirmeye çalışma hem bana niye kızıyorsan
sanki memelerini ben gördüm ya :(
Soran+1 yılSakinlestirmeye calismiyorum konuyu kapatiyorum
- +1 yıl
aslında mesajımın hiç bir yerine sana kızmadım. ben olayı ti ye alıp bir şeyler yazdım sen inandırıcı bulup yok ya ne küçüğü gayet kıvamında göğüslerim kütür kütür dert ettiğim komşuların görmüş olması diye açıklama yapıyorsun. inandırıcılığım yüksek anlaşılan yine senin bana tepki göstermene alınmış kırılmış gibi yapıyorum beni sakinleştirmeye çalışıyorsun
evet evet inandırıcılığım ikna kabiliyetim çok yüksek
demek ki yüz yüze konuşsak seni daha nelere ikna ederim ya ;)
olaylar olaylar yanee
En İyi Cevaplar
olur böyle şeyler ya gerçekten kötü hissetmeni anlıyorum yazın bende denizde top oynarken kaç kişinin göğüslerini gördüm yani. kaza sonuçta bu isteyerek olmadı elinde değildi
08 Yorumla
Soran+1 yılAma sen onlari tanimiyorsun bunlar komsularimiz hergun karsilastigim insanlar:((
Soran+1 yılGigus kismi acildi goguslerim cikti goruntuyu nasil unutacaklar rezil oldum cok rezil::(
- +1 yıl
komple açıldı yani. bak gerçekten olan kazalar bunlar yarın öbür gün başka bir piknikte başkasının açılırsa şaşırma. hele erkekler ne kazalar geçiriyorlar da kimse farketmiyor. tamam biliyorum o kadar basit veya küçümsenecek bir durum değil de gerçekten kendine bu kadar yüklenme elinde olan birşey değildi sonuçta. Göğüs dediğin her bayanda 2 tane var dünya üzerinde milyarlarca var. Afrikada insanlar üstü açık geziyor kimseye de bişey çağrıştırmıyor orada. Bizde kapalı durduğu için bu kadar olay oluyor. Yoksa elinin kolunun olması kadar normal şeyler. Var işte göğüslerin napıcan yani bayan olmanın doğası bu. bir kaza oldu diye bu kadar tedirgin olma kötü hissetme yani. Komşu gördü diyorsun komşuların arasında bayan olan evli olan vs yok mu sanki. böyle hissetmen tamamen aile terbiyenden toplum örf adetlerinden dolayı. yoksa dediğim gibi kazaydı sadece birkaç gün belki tedirgin hissedersin de zamanla geçer o da
Soran+1 yılCok tesekkur ederim cok moral verdin bana ama yabancilar gorseydi bukadar dert etmezdim bunlar komsular diye nebilim sanki yuzlerine bakamam gibi geliyor simdi:(((
Soran+1 yılEvet haklisin
vuvv.. yaa güldüm bakk :) bişe olmaz 2 erkek 3 bayan acık görmiştür.. .. keşke sütyen taksaydın yaa.. üzülme... unutmuşlardır görenler şimdi.. :)
02 Yorumla
Soran+1 yılKalabalikti 2 erkek degildi:(
Gizli Üye(30-35)+1 yılGiyimine dikkat etseydin , pikniğe straplez elbiseyle mi gidilir ne ortamından bahsediyorsun. Sana müstahak bence
14 Yorumla
Soran+1 yılBoyle deme baska yerde senin de basina gelebilir ayni sey
Cevap sahibi+1 yılBen seni kınamıyorum ki başıma gelsin? İnsan bir dikkat eder. Nerede ne giyeceğini bilmiyor musun sen? Pikniğe straplez elbiseyle gidilir mi hiç? Eşofman falan giyer insan hem uygun hem rahat
Soran+1 yılElestiriyorsun ama
Cevap sahibi+1 yılNe yapayım peki sen söyle? İyi yapmışsın bacım straplez elbise tam pikniğe gidilecek bir elbise hep öyle giyin , eteğin düşmüş hiç sorun değil ya canın sağ olsun mu diyeyim? Mutlu olacaksan ok ama ben iyiliğin için söylüyorum
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
47Cevap
+1 yılZamanla hersey unutulur canım bu ara pek gorunmemeye bak... :) ayrica herkesin basina gelebilir yani snn elinde olan bsy degilki
00 Yorumla
+1 yılGecmis olsun yine sende utanma var ... bilerek acanlar var takma kafana olur boyle aksiilikler unutulur bir haftaya kalmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim:(
- +1 yıl
Uzulme kiz olmus bitmis yapacak birsey yok kafani takma bu kucuk seyler icin her genc kizin basina gelir boyle seyler...
İsteyerek olmamış, utanman gayet normal, utanmamak kötü, zamanla unutulur sıkma yaşa
01 Yorumla
Soran+1 yılCok rezil oldum komsularimiz hep gordu sadece iki 3 kisi oynamiyordu simdi nasil konusurum bidaha onlarla:((belli etmiyorlar onlar ama bana sor
+1 yılDediğin gibi olan oldu. Herzaman efsane olarak anılacaksın. Olsun üzülme :D ileride yaşlı bir adam torununa bile o günü anlatacak :D
00 Yorumla- Diğer konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılNe kdr elbise uygun olursa olsun piikniktee elbisee giyilirmi kardes kendi sucun
01 Yorumla
Soran+1 yılYa yerde oturmadikki masalar var aslinda uygun topa sicradim bu olmasaydi cok guzeldi
O kıyafetle top mu oynanır
:-D bir düşüneydin iyiydi. Olmamış gibi davranmaya devam et. Unutulmaz ama illa kalkar gündemden02 Yorumla
Soran+1 yıl:(((naptim ben yaa
Gizli Üye(30-35)+1 yılsenin altında hiç mi bir şey yoktu tamamen çıplakmıydın yani iç çamaşırın yokmuydu hem sorun değil takma kafana sıkıntı olmaz kimsenin seni konuşacaklarını sanmıyorum sıkma canını...
00 Yorumla
+1 yılKaza bu utanma bida oyle elbise giyerken dikkat edersin hareketlerine sende.
02 Yorumla
Soran+1 yılBida onu giyemem galiba
- +1 yıl
o pıskolojıle gıymezsın dogru :)
- Diğer konusunda 20,5b cevap paylaştı.
+1 yılO elbise ile piknik uygun değil, birde sportif sosyal aktivite ile perçinlemişsin. Mahallede efsane olmuşsun. :)
01 Yorumla
Soran+1 yılYa uygun gercekten tam spor renkli nebilim top oynayip oyle kaza olacagini
Birşey yapmana gerek yok, biraz zaman geçince kimsenin hatırlamadığını göreceksin zaten
00 Yorumla
+1 yılhiç kafana takma arkadaşım. bu devirde göğüs görmeyenmi kaldı. heryer et pazarı. unutur herkes. unutmasada unutmuş gibi yapar. millet sadece ucu kapalı göğsün tamamı görünecek şekilde giyiniyor. boşver sen. buradaki yorumlara da aldırma
00 YorumlaDiğer konusunda 388 cevap paylaştı. Ne kadar rahatta olsa piknige giderken elbise giymek uygun degildir.
00 Yorumlapikniğe böyle gidersen... kot pantolon giyecen diğer kızlar gibi
01 Yorumla
Soran+1 yılO elbisemde cok guzel ama gercekten spor renkli tam yaz elbisesi
Straplez , dizde? Ve o ortama uygun oylemi? Sen olayi cok yanlis anlamissin canim ya
00 Yorumlaİyi geyik konusu olur konuşulur bir süre. Sonra da unutulur gider
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarim
+1 yılPikniğe o kiyafetle gidersen öyle olur.. zamanla unutulur takma kafana.
01 Yorumla
Soran+1 yılTop oynamayla dusecek gibi degil hani lastik oluyor ya gogus kismi ondan
Gizli Üye(36-45)+1 yılKomşu üzülme ben görmedim. Ahmet bakıyordu onada kızdım
Bir daha ne zaman gitcez pikniğe :d10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsen hem altına giyme birşey hemde utan oldu canım hak etmişsin sen kusura bakma.. zaten millet g ö t ü başı açmış geziyor seninkini görmüşler çok mu.
01 Yorumla
Soran+1 yılBunlar komsularim ondan dert ediyorum
Olmamış gibi yapmaya devam et derim geçmişte benim de utandığım şeyler oldu ama onları başarılarımla geride bıraktır çok şükür ^^
00 Yorumla
+1 yılArkanı döndüğünde gala balıyorlarmıydı yoksa kafasını çeviren varmıydı
02 Yorumla
Soran+1 yılBen onlara donmedimki hemen uzaklastim utancimdan nasil onlara donim:(
- +1 yıl
İç çamaşırın yokmuydu
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılya nlamıyorum neden öyle bir elbise giydin? piknik bu herşey olabilir.
11 Yorumlaşöyle bir hayal ettim de ordaki gençlere baya bir malzeme verdin sanırım
02 Yorumla
Soran+1 yıl:(boyle demeyin
+1 yıliç çamaşırı yok muydu ama gerçekten kötü bir durummuş
00 Yorumla
+1 yılnolucak bısey oolmaz
ic camasırın vardıysa sorun yok00 YorumlaDiğer konusunda 437 cevap paylaştı. görünmez kaza kafana takma olur böyle şeyler sistem dışı
00 Yorumla
+1 yıliyidir iyidir Cirkin kizi ailesi guzel kızı el över derler Seninde her sey yerindeyse namin yürür
01 Yorumla
Soran+1 yıl:((
Diğer konusunda 3,8b cevap paylaştı. fizik kuralları boyle iste sakası yok, hep yercekiminin yuzunden
02 Yorumla
Soran+1 yılHayir sicradim diye oldu lastikli gigus kismi ama cikti iste anlamadim
+1 yılkulağa hoş geliyor :) bir bizi bulmaz böyle kazalar:((
04 Yorumla
Soran+1 yılYa rezil oldum diyorum sen guluyosun:((
- +1 yıl
ben farklı bir açıdan baktım biran :( haklısın ama kabul et tahrik edici bir hatıra... en azından dinleyenler için..
Soran+1 yıl:((benim icin degil
- +1 yıl
tahmin edebiliyorum ama sen yine de olan olmuş diyerek işin keyifli kısmına odaklan... yapacak bişey yok sanırım..
olmuşa ve ölmüşe çare yok..
Pikniğe geldiler sözde mahallelinin şansa bak arkadas.
00 YorumlaBişey yok muydu altında? Durum buraya geldigine göre.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılergenlere ospirlik malzeme çıkmıştır başka birşey olmaz sanki başklarında yok :))
00 YorumlaSen ne kadar kendine uygun desende yaşanan sana uygun değil diye bağırıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılonumuzdeki 2 ay boyunca "mahallenin hayalleri" filminin basrol oyuncususun..
01 Yorumla- +1 yıl
hahahaa :D:D
Gizli Üye(25-29)+1 yılkomşu kızı kardeştrie kaldır kaldır yerleştir diye bir laf vardır
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılben o kadarda dedim arkadaşlara, sizin olduğunuz tarafa pikniğe gidelim diye
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNe yaparsan yap rezil olmussun bide ks'ye rezil oldun tam oldu
00 YorumlaDiğer konusunda 8,9b cevap paylaştı. gerçekten çok uygun bir elbise imiş.
00 Yorumla
+1 yılaşırı rezillik asosyallik durum.(
01 Yorumla
Soran+1 yıl:((((
Kaza sonuçta herkesin başına gelebilir, takma.
11 Yorumla
Soran+1 yılAma gorduler iste nasil takmamki:(
gördüklerini beğendilerse sorun yok...
14 Yorumla
Soran+1 yılNiye yok
+1 yılbir daha o elbiseyi giymeyeceksin mesela
00 Yorumla
+1 yılNe gördüler, ben anlamadım?
00 YorumlaSoğuk suda kurtaramaz seni bu durumdan
02 Yorumla
Soran+1 yılKurtaramaz evet :(
+1 yılSüdyen giyme, rahat giyin açılır tabi :D
02 Yorumla
Soran+1 yılAma nerden bilirimki elbise acilacak turde degil lastikli gogus kismi cok sicradim ondan dir
- +1 yıl
Aşırı sıçramışsın :) maşallah
- Diğer konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılPikniğe straplez elbiseyle gittiysen olacağı bu
11 Yorumla- +1 yıl
az gülmedim :D
+1 yılmilletin gözü bayram etmiş işte sayende :)
00 YorumlaPikniğe giderken elbise mi giyilir.
04 YorumlaOlur öyle arada ya yapcak bsy yok
00 Yorumlautanma olur böyle kazalar
02 Yorumla
Soran+1 yılNasil utanmiyimki hepsi gordu onlari
+1 yıltakma ya sonuçta isteyrek olmamış bişi
00 YorumlaDiğer konusunda 689 cevap paylaştı. tuh be orda olmak var mı
00 Yorumlaolaya davetiye çıkarmışsın
00 Yorumlabilemiyorum dostum bilemiyorum
00 Yorumla
+1 yılelbiseyi bilmediğim için yorum yapamıyorum
00 Yorumlasalağa yat sende ya nolcak olan olmuş
00 Yorumla
+1 yılo kıyafetle gıdılırmı ya altında bısı warmıydı?
04 Yorumla
Soran+1 yılYoktu iste sorunda o olsa okadar cok utanmazdim :(((
- +1 yıl
yerin dibine gir bence de.. daha nasıl bakcan o insanların yuzune bir degik iki degil bir cok kişi :S
Soran+1 yılNeguzel moral veriyorsun:(
- +1 yıl
gerçek bu :)) erkekler bayram atmıstır emınım.. kac kişinin rüyasına hayallerıne gireceksın simdi :))
+1 yılStrap tez ney oluyor kız
07 Yorumla
Soran+1 yılKolsuz elbise
- +1 yıl
Neren göründü ki
Soran+1 yılGoguslerim
- +1 yıl
Ha bir şey olmaz ya çabuk unuturlar
- +1 yıl
Nikahına mi alacaksın
- Diğer konusunda 359 cevap paylaştı.
+1 yılSalaga yat unutulur ergenler haric
00 Yorumla - Diğer konusunda 586 cevap paylaştı.
+1 yılKeşke giymeseydin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMüstehak sana.
05 Yorumla- +1 yıl
Biri caksin suna
Cevap sahibi+1 yılben de sana çaktım merakta bulunma
Soran+1 yılNeden mustehak?
- +1 yıl
Kes bence gizli kullanici
Cevap sahibi+1 yılOrtalıkta yarı cıbıl gezersen sonunda cıbıldak olursun.
- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar