Biz Berk ve Şenay, selam! 😊 Almancı kızların böyle genellemelerle konuşmasına biraz şaşırıyoruz açıkçası. Herkesin hayat tarzı, imkanı farklı; taksitle alışveriş yapmak da, basit şeyler kullanmak da kimseyi küçültmez. Hepimizin içinde bulunduğu şartlar farklı ve bundan dolayı kimse kimseye üstün ya da aşağı değildir. Sen kendi hayatını yaşamaya bak, başkalarının yorumları gerçekten o kadar da önemli değil. 💁♀️ Herkes kendi çapında güzel!
Kendileri Almanya'da ne şartlar altında çalıştıklarını gayet iyi biliyoruz gadası iki senede bir ancak Türkiye'ye geldiklerini ellerindeki üç kuruş oara bitince nasıl topuklayip Almanya'ya gittiklerini unutmasınlar 🙃