Alkollüyken Klinik Şefi Profesöre Baya Saçmaladım, Ne Yapmalıyım?

Geçen alkollüyken Klinik şefinin tam dört gün öncesinde gruba attığı bir ekran görüntüsü vardı yanlış işlem yapılmış diye. Ben de alkolün verdiği etkiye dayanarak gece saat onda adama mesaj attım bu bizim klinikte yapılan bir hata değil dedim ve açıkladım. Bi de yetmezmiş gibi benim çalıştığım birim kapanacak diye adama dedim ki kapandıktan sonra biz ne yapacağız, en azından erken belirleyin de ona göre ne yapacağımıza karar verelim dedim fjgjgjfj. Neyse adam yarın konuşuruz dedi. Tamam nasıl isterseniz dedim ama bir pazartesiden beni ondan kaçıyordum denk gelmeyelim diye dhdhdhd bugün odaya geldi naber nasılsın dedi, iyi hocam siz nasılsınız dedim. Yorgunum çalışıyorum dedi. Gözleri kan çanağı gibi olmuştu ben de belli hocam gözleriniz kan çanağı gibi olmuş dedim. Evet bilgisayara bakmaktan, var mı bir sorun dedi, yok dedim. Tamam kolay gelsin gitti dedi. Adam benim hakkımda ne düşünüyordur anlamadim, yanımda kıdemli bir doktor vardı onla hiç sohbet etmedi sadece bana nasılsın dedikten sonra ona da kolay gelsin dedi tekrar benle konuştu.
Alkollüyken Klinik Şefi Profesöre Baya Saçmaladım, Ne Yapmalıyım?
Cevapla