Alarm kuruyorum erken kalkmak için bir kalkıyorum öğlen olmuş alarmı da kapatmışım. Nasıl başarıyorum acaba bunu?

Alarm kuruyorum erken kalkmak için bir kalkıyorum öğlen olmuş alarmı da kapatmışım. Nasıl başarıyorum acaba bunu?
Cevapla