Geçmişe gidebilseydiniz ama yalnızca kahveniz soğuyana kadar orada kalabilseydiniz ne yapardınız?

Geçmişe gidebilseydiniz ama yalnızca kahveniz soğuyana kadar orada kalabilseydiniz ne yapardınız?

“Günün sonunda, ister geçmişe dönmüş olun ister geleceğe gidin, şimdiki zaman değişmiyor.”

#NorthOffHeLL

Güncellemeler
1 yıl
Hepimiz geçmişin izlerini taşıyoruz; iyi kötü birçok şey yaşadık. İnsanlara "Geçmiş mi, gelecek mi?" diye sorsak, büyük ihtimalle geçmişi seçeceklerdir. Çünkü o yaşanmışlıkları özlüyoruz. Eskiler her zaman daha güzel geliyor; şu anki yaşadığımız an ise sıkıcı ve boğucu bir his veriyor. Hayallerimizde hiçbir zaman gelecek yok; hep yaşanmış olan geçmişimiz var.
Güncellemeler
1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
7 ay
🤔🤔
Geçmişe gidebilseydiniz ama yalnızca kahveniz soğuyana kadar orada kalabilseydiniz ne yapardınız?
Cevapla