Her sabah, hayat sana boş bir sayfa sunar. Bugün ne yazacağına sen karar ver. Kalem senin elinde; ya karalarsın, ya da bir başyapıt yazarsın. GÜNAYDIN ARKADAŞLARIM, 😉
Bir kahve içip geçmişe dönebilseydin, hangi zamana giderdin?
Bir kahve alıp şöyle sakin bir köşeye çekilebilseydim, çocukluğumun o masum zamanlarına gitmek isterdim; hiçbir şeyin zor gelmediği, kalbimin en saf haliyle attığı o yıllara. Sokakta oynarken zamanın nasıl geçtiğini unuttuğum, bir mendil kadar basit bir şeyle mutlu olduğum o eski yaz akşamlarına… Ne kaygı vardı ne hesap, sadece anı yaşayan küçük bir çocuk vardı orada. Hayatın yükü sırtıma binmemişti, kalbim kırılmamıştı, gözlerim hâlâ tertemizdi. İşte o hâlimi özlüyorum en çok. Geri dönebilsem, o hâlimle bir kez daha sarılmak isterdim kendime.
Belki o günlere dönerdim... Sadece beni anlayan insanlar ile güldüğümüz, sohbetlerin huzur verdiği, küçük şeylerin mutlu ettiği zamana. Ne kırgınlık vardı ne de yanlış anlaşılmalar... Bir kahve alıp sessizce oturur, sadece o anın içimdeki samimiyeti hissederdim. Çünkü bazen insan, sadece kendini değerli hissettiği anlara dönmek ister. ☕
geçmişe dönsem gene istediklerim olmazdı belki zihnim olgun olduğu için daha az hata yapardım ama hatalarımız yanlışlarımız aslında bizim için bir eğitimdir bazen bunun bize maliyeti yüksek olur
bizim istediğimiz değil hayatın istediği olur biz sadece sonucu değiştirmek için çabalarız
Günaydın arkadaşım ☺️ aslında geçmişte yaşamayı sevmem ama değiştirmem gereken bir konu var o yüzden 2011 yılına giderdim. Benimle gelir misin hem biraz gezeriz
2016. 11 yaşima, çocukken bı anda genç kız olmak isterdim şimdi 20 yasındayım dünyanın ne kadar zalım olduğunu biliyosun yani , şimdide çocukluğuma dönmek isterdim öyle. Bir şey olsa