Mika Raun'un "9 ay boyunca anne karnında ultrasonda kız çıktım" lafına ne diyorsunuz?

ben gram inanmıyorum. trans bireylerin hep kendini kanıtlama çabasını da anlamıyorum. ben doğuştan bir kadın olarak, bir trans bireyin "kadınım" demesine sinir oluyorum, hayır abi biz aynı değiliz.

Mika Raun'un "9 ay boyunca anne karnında ultrasonda kız çıktım" lafına ne diyorsunuz?
Cevapla