Benim ex florte baya yaptım.
Hastalandiginda meyve aldım gittim, bazı akşamlar dizime yatırıp saçını sevdim, uyurken bile kolumun içine yatan oydu sanki korunmaya muhtaç, şefkat isteyen bir varlık gibi... ve çoğu zaman "iş yerininde orada olmasi sebebiyle" onun evinin yakinina giden bendim. O anca buraya araba gelirse geliyordu. Kendi zahmet edip toplu tasimayla gelmemiştir bile.
Onun dışında eski sevgilisine ait eşyalar buldum evinde. Telefonunda fotoğraflar...
Dedim sen kendime yaptığım en büyük saygısızsn seni çıkarıyorum hayatımdan diyip dehledim
Güncellemeler
1 yıl
1111
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
hayır hissetmedim ama ben olgun kadın severim anaç kadın
İyi yapmışsın erkek milletine yüz vermeyin darlayin köpek çekin sizden iyisi olmaz
Ah evet bu çok doğru.
Ben onun için başta elde edemeyeceği biriydim ztn elde ettiğini düşündükten sonra davranışları çok değişti. Çantada kekliksin misali...
Evet huyumuz kurusun böyleyiz sonrasında kaybedince kıymet biliriz o yüzden doğruyu yapmışsınız bundan sonrada benim dediğim size tavsiyem olsun naçizane
Sen o kadar emek ver çaba göster karşılığında sana yaptığına bak birde bulamasaydın öyle devam ederdi
Ben onun gözlerinin içine baktığımda bile anlıyordum beni yeterince sevmediğini. Ama insan bazen bir yalana da inanmak istiyor.
Keşke seni anlayan değer veren sana yakın birisi olsaydı hayatında hep yanlış seçimler