Iliskide oldugunuz erkege/ kadina ebeveynlik yaptığınızı hissettiniz mi?

Benim ex florte baya yaptım.

Hastalandiginda meyve aldım gittim, bazı akşamlar dizime yatırıp saçını sevdim, uyurken bile kolumun içine yatan oydu sanki korunmaya muhtaç, şefkat isteyen bir varlık gibi... ve çoğu zaman "iş yerininde orada olmasi sebebiyle" onun evinin yakinina giden bendim. O anca buraya araba gelirse geliyordu. Kendi zahmet edip toplu tasimayla gelmemiştir bile.

Onun dışında eski sevgilisine ait eşyalar buldum evinde. Telefonunda fotoğraflar...

Dedim sen kendime yaptığım en büyük saygısızsn seni çıkarıyorum hayatımdan diyip dehledim

Güncellemeler
1 yıl
1111
Iliskide oldugunuz erkege/ kadina ebeveynlik yaptığınızı hissettiniz mi?
Cevapla