İlk buluşmada erkek ve kadın güzel giyinmeli Böyle olmamalı Erkek spor eşortfmanla Kadın tayt ve cropla Ben böyle sevmiyorum. Bir kaç buluşmadan sonra giyinmeli
Mekana göre değişir bu.. burdan nasıl anlataym sana şimdi örneklerle. Çok şık çok kaliteli taytlar var her ortama göre kombinlenir çizme kazak tayt ya da sveat tayt spor ayakkabısı gbi
Bu sapık adam düşüncesi.. hani şu cinci hocalar varya kadınları din adı altında sömüren elleyen okşayan hah işte o kadar sapık olan biri anca senin gibi düşünür
Ben ilk buluşmada kadın erkek ilişkilerinde diyorum birbirine olan saygısı görünümü, Tayt benim basit, Eşortmanda Sonra ne giyerlerse giysinler, Ama bu bakış açısı benim gözümde İstersen züppelik yaparım kızı alır kullanır kenara atarım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ne alaka mk delimisin ben sürekli tayt giyerm vericimiyim yani
Potansiyelin olabilir
Değersiz olabilirsin
Gayette değerliyim vucut var giyiyorum. Anca gtüme baktıgınla kalırsın
Yok benim gözümde yollusun, İlk görüşmede giyersen hak edildiğin değeri göremezsin
İlk görüşme de giydim Şu an 5 yıllık evliyim mk :))) neyin kafasını yaşıyorsun sen
Bir sürü erkeğin gtneze bakmanızdan ne zevk alıyorsunuz acaba
Senin yaş kaç
Adam olsun önüne baksın :) hayırdır kim yaktı senin canını anlat bakalım
Evliysen sıkıntı yok
Bekarsan sıkıntı
Zaten kocan kabul etmiş
Aldatılmak mı desem
Karaktersizlik diyim
Bekarken de giyiyordm evliyim hala tayttan başka bişey giymem bu benim tarzım. Senin canını kim yaktı onu de sen
Türbanlı olup aldatanları bilmeyecek kadar cahil değilsin bence sen..
Geçmiş gitmiş yapacak bir şey yok
Türbanlılar daha tehlikeli
Türbanlı olup kabak çiçeği açılan çok
Kıyafetle sadakat olmaz arkadasım.. bunu unutma! Benim çok yakından tanıdıgım kapalı bir kadın 10 sene eşini bir adamla aldattı sonunda da kaçtı gitti
Dini zaten rezil ediyorlar
Bu işler kıyafetle olmaz
Hayır
Şöyle diyim
İlk buluşmada erkek ve kadın güzel giyinmeli
Böyle olmamalı
Erkek spor eşortfmanla
Kadın tayt ve cropla
Ben böyle sevmiyorum. Bir kaç buluşmadan sonra giyinmeli
Kadın erkek kendini basitleştiriyor
İki kişi birine olan saygısını sevgisini kaybediyor
Mekana göre değişir bu.. burdan nasıl anlataym sana şimdi örneklerle. Çok şık çok kaliteli taytlar var her ortama göre kombinlenir çizme kazak tayt ya da sveat tayt spor ayakkabısı gbi
Giyimle saygı olmaz.. bunu anlamıyosun ki
Tayttan çık şöyle güzel bir elbise ya da abiye giyin çık adam gözlerini senden alamasın
Ben taytla da gözlerini kamaştırırım..
Giyimle olur, Taytla ilk buluşma ne diyim. Cinselliğe çekiyor
Tayt giyince insanı cinselliğe tahrik olmaya çağırıyor
Bu sapık adam düşüncesi.. hani şu cinci hocalar varya kadınları din adı altında sömüren elleyen okşayan hah işte o kadar sapık olan biri anca senin gibi düşünür
Kadın sevişmek isterse çırılçıplak soyunur sen merak etme :) tayta tuyta gerek yok eşarpla da çagıran oluyor bence.. çok da takma sen bunları
Ben türbanlılara ilgi duymuyorum
Sen beni anlamadın heralde
Neyse arkadasım tm iyi akşamlar
Ben ilk buluşmada kadın erkek ilişkilerinde diyorum birbirine olan saygısı görünümü, Tayt benim basit,
Eşortmanda
Sonra ne giyerlerse giysinler, Ama bu bakış açısı benim gözümde
İstersen züppelik yaparım kızı alır kullanır kenara atarım
Tayt giyen kadınları kullanamayacagını öğretirler elbet :)
Tamam sen evlenmişsin seni alan almış.
Valla ben kullanıyorum. Kadın bir gevşiyor, Hiç hareket edemiyor,
Kıyafetle ne alakası var? Belki tarzı öyle haha siz iyi misiniz lan bu sorular ne?
Alakası var
İlk görüşmede tayt giymesi , vereceği anlamına geliyorsa burada sorun ne?
Burada doğru kız değil yollu
E sevişin ne var bunda
Ahahhaha adamsın :)
@Perisuuuu yani, ben olsam üzmezdim ne kızı ne kendimi.. Taytı bile çıkarmam 😄
Zaten amacı altına yatmak
@BalalarBabası ahahahhaa
Sen bi sus kimsenin kimsenin altına yatası yok
@Perisuuuu yırtarım 😏
Sen kocanla yat
Tayt ne ya hiçbir kıza yakıştırmıyorum güzel dursa bari o da yok
Keşke dursa
Bişi olmaz nolcak istediğini giysin ya nolcak
Öylede olmuyor. Gözünde değerini kaybediyor