Sigortasız çalıştırılan işletme nereye şikayet edilir ve ne yapılabilir?

Ben bu işletme de 7- 8 ay önce çalıştım. şu an çalışmıyorum ama şikayet etmek istiyorum ve şu an orada emekli olmuş çalışan bayan elemanlar var diğerlerini de Zaten yapılmıyor. Günlük aldığı yövmiyeleri 700 Tl. Şikayetçi olmak istiyorum nereye şikayet edebilirim ve sonrasında benim şikayet ettiğimi öğrenebilirler mi? Gizlilik oluyor mu? Ne gibi bi yaptırımı olur bilgisi olan var mı?
Sigortasız çalıştırılan işletme nereye şikayet edilir ve ne yapılabilir?
Cevapla