Sigortasız işçi çalıştıran yer nereye şikayet edilir ve yaptırımı ne olur?

lutfen sadece gercek tam bilgisi olan yorum yapsin. calistigim yer pastane. sigorta yapmiyo. idareten burdaym. maasi da 4 5 gun gec veriyor ayrica. asgari ucret te almiyoruz. sikayet nereye edebilirim isten ayrildiktan sonra ve kesin ceza yer mii? para cezasi yoksa baska sekilde hallederler mi bosuna sikayet etmis olur muyim mesela.
Sigortasız işçi çalıştıran yer nereye şikayet edilir ve yaptırımı ne olur?
Cevapla