Diğer Bu soğuk kış günlerinde, içinizi ısıtan birileri/biseyler var mı? DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et Guru Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Bir gave bir cigara, bir montum ve icimdeki o anlamsız enerji diyorum ve iyi geceler diliyorum 💫 Bu soğuk kış günlerinde, içinizi ısıtan birileri/biseyler var mı? Cevapla Mont Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Elleira Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Diğer konusunda 351 cevap paylaştı. Bugün bi oturuşta 5 bardak çay içtim. (1 haftadır çay içmiyodum o yüzden hasret kaldık..) 1 2 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Ey maşallah kızıl 😃 Yorumla Elleira 1 yıl 😂😂 Yorumla
Bay__İBNE Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Yok. Hiç olmadı ve olmayacak. Benim yüreğimde bitmeyen Şubat var..💅🏻 1 0 Yorumla
YezidinKizi Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 869 cevap paylaştı. Herkese her şeye soğuğum ya buz gibiyim şu sıralar 1 2 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Geçiyor zamanla izi kalıyor, klişe gibi gelir ama öyle Yorumla YezidinKizi 1 yıl Evet, zamanla her şey geçiyor haklısın Yorumla
Cameronnbt0 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl Diğer konusunda 366 cevap paylaştı. Evet var... İyi geceler Feyzullah adam 1 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 1b cevap paylaştı. Kahvem var 🥰 1 2 Yorumla DOBRAVEGUVENİLİR 1 yıl Afiyet olsun 😃 Yorumla u Aybuke6 1 yıl Teşekkürler 🤗 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% 1 yıl Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Evet var ya 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bugün bi oturuşta 5 bardak çay içtim. (1 haftadır çay içmiyodum o yüzden hasret kaldık..)
Ey maşallah kızıl 😃
😂😂
Yok. Hiç olmadı ve olmayacak. Benim yüreğimde bitmeyen Şubat var..💅🏻
Herkese her şeye soğuğum ya buz gibiyim şu sıralar
Geçiyor zamanla izi kalıyor, klişe gibi gelir ama öyle
Evet, zamanla her şey geçiyor haklısın
Evet var... İyi geceler Feyzullah adam
Alkol, avrat, kurtlar vadisi
Kahvem var 🥰
Afiyet olsun 😃
Teşekkürler 🤗
Evet var ya
Çay var