Artık titreten Ankara havası gelmiş bulunmakta.

Artık titreten Ankara havası gelmiş bulunmakta.

Küçük oğlum sürekli sarılıp öpüyor beni, sanırım üzgün olmam onu çok etkiliyor ve beni mutlu etmeye çabalıyor. Bu çabası içimi ısıtıyor. Büyük oğlumda beni güldürmek için çabalıyor. Farkındayım ve kalbimi ısıtıyorlar. Hayata tutunma sebeplerim.
Bugün inanılmaz soğuk bir hava olmasına rağmen neredeyse tüm gün dışardaydım ama insanın yanında sohbeti iyi biri olunca soğuk işlese de keyif kaçırmıyormuş onu fark ettim. Arkadaşlarınızla dışarı çıkın, yalnız çıkmayın. 😂
Normal arkadaşlık be 😂
Sevgilisi var be öff 😂
Sana yaranılmıyo farkında mısın? 😌
Aşkımız var başka bir yerde ona dokunamıyoruz sarılamıyoruz ama olsun ya onunla birbirimize bağlıyız mesajlarınız ile birbirimizi isitiyoruz en azından yapacak bir şey yok
İnşallah ya 🙏

Var olmaz mı 🥳😁
Çikilata almayı unutmuşum yanında küçük şu kraker pizza yiyiyom 😂
😂
Cevap
14Cevap
Antalya da bile donuyorum. Ankara 'da olanlar ne yapsın ya 😅 sevgilim var elbette beni bu soğuk havalarda sıcacık eden. Onsuz üşürdüm ama onu düşününce ısınıyor kalbim
Boşuna dememişler Ankara ! Sen şehriyle meşhur bir soğuksun.
Yok maalesef sadece kahve içiyorum
Agaa bee
Bi tane kafe var burada oradaki soba sırtıma iyi geliyo
İnsan olarak içimi ısıtanı ben bıraktım daha ne ısıtsın beni işte sobayla idare ediyoz
Hahah ya maalesef sabah ve akşamları bu şekilde olunuyor ki bugün gercekten fena bir soğuk vardı 😬
Yok genel icin demistim onu
Bu soğukta içimi ısıtan ıhlamur, battaniyem ve peluş hırkam var (doğalgaz bide)
Var. 🥳 Titreten mi keşke sadece titretse 😂 kirpiklerime kadar donuyorum.🥶🥶
Birisi yok ama bir şeyler var tabi kaynar çay, sobanın yanı klasik şeyler ;)
Yak aga yak
Bu soğuk havalarda içimi ısıtan tek şey sigara😂
Ahdjshdh evet
Bu yorumu bekliyordum birinden😂
Sahi nerelerdesin 😂
O da iyi ajdjwje
Peteğim benim sağolsun ısıtıyor ama ay sonu fatura neremize girer bilmiyorum tabii
Var yeğenim 🤣 Burası soguyali üç gun oldu sjdj heryer sisliydi sırlar dünyası gibi😀
Soba var😂
Onu görmek yetiyor banaa😊 ailemden bahsediyorum tabii shhsjsj
öğrencilerimin yanıma gelip gelip bana sarılmaları : )
1 litre pekmez,3 kadeh vodka,2 yemek kaşığı acı biberi sabahları aç karnına alıp çıkıyoruz dışarıya.
Yok maalesef, kendimizi soğuğa ve ayaza teslim etmiş durumdayız..
Kediler ve kitaplar. Bir de düşündürücü sorular zihnimi açıyor, kalbimi ısıtıyor ¢
nasıl ya bizim burası o kadar da soğuk değil halbuki Kırşehir’le Ankara yan yana
Kırşehir öyle sopuk değil
Eşim olsa beni çok güzel ısıtırdı hele ki soğuk havalarda bir başka olurdu. Heyecanla bekliyorum
Yok fazla gerek de yok, sıcak su torbam bana yeter.
Dün sarıldım ev yapımı sıcak çikolatama oh mis
Corba salep kahve bunlar yeterli birine gerek yok cunku kendilerinden baskasini dusunmiyolar
Hayır yok, çok gerekli de değil.
Kitap ve kahve yeterli bence
Niye yetmesin?
Eldiven ve kahvenin sıcaklığı ideal
Onu sen söyleyince aklıma geldi 😂
İstanbul'da soğuk
😂😂 gel yaşa
😂😂 Survivorda gibi olursun 30 bin deme her yerde
Bu kadar mı varoşlardan uzaksın 😂😂
Aynen öyle 😂 izlemeyeli çok yıl oldu
Yeni aldığım terlikler var
Evet 🤓
Var birisi ısıtıyor beni.
Var, var :)
Hayır yok
Ahaha ay o kadar soğuk oluyor mu
Kocaeli bura sıcak. Dün akşam iş çıkışı biraz soğuk oldu ama üşümedim 😆 arkadaşlar soğuk falan diyorlar.. ben de brni yağmur yağması biraz rahatsız etti dedim o sıra üstümde de kısa kol vardı. Ben de Ankaralıyım bu arada. Bunlar soğuk görmemiş valla ya 😆 ahah Ankara bizim ülkenin Kanada'sı diyebilir miyiz 😅
Oralar daha fena yani 😅 ben çok gezemedim güzelnülkemizi ya ama gezmek istiyorum
Onu söylemiyim ya 😅
Ama bi görüşte maaşımı yazmıştım o yüzden söyleyemem 😅
Gizledim ama görenler olmuş olabilir
Ahahah gitti bizim şirket sırları 😅
Maaşınızı paylaşmayın falan diyorlar 😅
Benim burada ilk aldığım maaşta benden fazla bir kesinti olmuştu maaş biraz düşük gelmişti. Bunu arkadaşlarıma söyledim. Birisi bilmiş bilmiş maaşını paylaşma dedi. Benim zaten maaş paylaştığım yok ilk işim de değil. 🤬🤣 hahah ben de çok dolmuşum di mi 😅
Kime göre neye göre az 😅 eski çalıştığım yerlerden birinde takım liderimiz de öyle demişti. Kısaca maaşımı söyleyemem dedi yani 🤣 sen ne iş yapıyorsun 😇
Senin için sırsa tamam o zaman 🤣
Olsun mutlaka bir anlamı var hepimizin yaptığı işin 😇
Masör falan mısın 😅
Gelecekte yapay zeka masörler falan olabilir bence de pek geleceği yok gibi 😜🤣
Ama sen matah bir şey değil dedin lanet ettim işime dedin ben de öyle düşündüm o zaman açıkça söyle 😅
Bence medya sektöründe falan çok yoğun bir iş yapıyorsun 😆
Noodle var.😃
İçimdeki güneş beni durmadan ısıtıyor
Var sevgilimin sözleri ve gözleri
Çay ve kahve gömüyoruz heheh
Oğlum var canım oğlum arada da kocam 🤣
Kedim var, sımsıcak 😂
Görsele kahkaha attım ahahah içimde suwen var😂
Kalorifer sağolsun 🤷🏻♀️
kahvem var yetmez mi
neden benim kimseye ihtiyacım yok kendi başıma yeterimm daha önce biri oldu da ne oldu sanki
neler olmadı ki güvenmiyorum kimseye böyle mutluyum
Tabiki Çay..
Cayy
Henüz yok.
Çok soğuktu ya
Ben başka memleketteyim
Gtümüz donuyo sabah öğlen
çayım var
Ahahah görsel çok iyi ya😂
Çayım ve kahvem
Odun sobası.
Yorganim
Sevgilim tabi ki o olmasa napardim
sicak su torbasi, sicak kahve, sicak cikolata
kahvem
Çay var
Sevdiklerim var.
Bu aralar içimi ısıtan tek şey malsef vodka :(
Çay.
Yogtur
hayır keşke olsa
Yok valla
Sıcak bir mekan.
Var evet
Çay var ☺️☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?