En sevdiğiniz abur cubur? Marketten en çok aldığınız yiyecek nedir? :) ?

jelibon , coco star , vişneli browni , üzümlü çerez. En çok bunlardan birini alırım markete girdiğimde :))
en çok dediğime bakmayın misal kaç haftadır hiç jelibon ve coco star almadım. Yani bağımlı değilim öyle :DD

Ya siz neler yersiniz dökülün bakalım ;)
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel :)
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumda çok ilginç bişey oluyo kızlar ve erkekler hep başa baş gidiyor. 19 - 19 gibi :DDD
En sevdiğiniz abur cubur? Marketten en çok aldığınız yiyecek nedir? :) ?
Cevapla