Hayatım kaydı çok berbat durumdayım bana yardımcı olur musunuz lütfen?

Kendimi tükenmiş, çok değersiz, çok çirkin hissediyorum dışarı çıkarken çok utanıyorum, hiç bişey yapmak istemiyorum, nasıl oluyor bilmiyorum ama insanlara karşı mutlu görünmeye çalışıyorum ama içimde fırtınalar kopuyor, sürekli ağlama krizleri geçiriyorum çok kötü durumdayım sabah kalktığım zaman aşırı kötü hissediyorum o kadar psikoloğa psikiyatriye gittim ilaçlar aldım terapi aldım ama iyi olamadım bana yardımcı olur musunuz lütfen çok bunaldım 😖😖😖😖😖😖😖😖

Hayatım kaydı çok berbat durumdayım bana yardımcı olur musunuz lütfen?
Cevapla