Banyo için olan şalteri açık unutup 1 haftalığına gezmeye gittim 10 bin TL elektrik faturası geldi bu nedir?

Şalterde hani su ısıtmak için bir düğme var banyo yapmadan yarım saat önce indiriyorsun işin bitince kapatıyorsun ya onu açık unutup tatile gittim dönüşünde 10 bin fatura geldi…Yahu buzdolabı da açık bazen Lambayı açık unutuyoruz hiç öyle bir şey olmuyor bu kadar çok mu yakıyor o ya…

Banyo için olan şalteri açık unutup 1 haftalığına gezmeye gittim 10 bin TL elektrik faturası geldi bu nedir?
Cevapla