Erkeklerin çoğu fakir demi? O yüzden kadına kadın gibi davranamazlar?

Gerçek bir erkeğin olduğu ilişkide kadın çalışmak zorunda kalmaz kadının parası eve geçmez ama bu devirde znegin erkek az olduğundan erkekler kadının da erkeklik yapmasını bekliyor. Ha ben bulaşık yıkayan yemek yapan erkek de sevmem bu arada. Kadın kadın gibi erkek erkek gibi olsun şimdi altına dişil enerjisi düşük kaıdnlar ve dişil enerjisi yüksek erkekler yazmasın midem bulanıyor sizden

Erkeklerin çoğu fakir demi? O yüzden kadına kadın gibi davranamazlar?
Cevapla