Eşim çok baskıcı bu tutumunu etrafa güvenmemesi mi yoksa kendisine güvenmemesi mi?

Ben 26 yaşındayım eşim de 34 yaşında komşumuzun oğlunun arkadaşı zaten komşumuz tanıştırdı bizi 5-6 sevgili hayatı 6 ay da söz nişan ve evlendik polis olduğu için değişik olaylara daha çok şahit ve mesleğini eve getiren biri de ev de bile iş yapan biri ben aileme yakın bir yere taşındık kendisi istedi diye göreve giderken tek başıma evde olmamı istemiyor zaten kafede oturmak da yok kendisi ile çıkmadığım sürece izin vermiyor markete de genelde annemle birlikte gidiyoruz halbuki diğer eltilerim de çok rahatlar bu numunelik benim payıma geldi
Eşim çok baskıcı bu tutumunu etrafa güvenmemesi mi yoksa kendisine güvenmemesi mi?
Cevapla