Kadınlar olmasaydı bizde olmazdık. Kadınlar gerçekten çok üstün varlıklar sizce kadınlar mı daha üstün erkekler mi?

Kadınlar olmasaydı bizde olmazdık.
Kadınlar gerçekten çok üstün varlıklar
Kadınlar olmasaydı bizde olmazdık. Kadınlar gerçekten çok üstün varlıklar sizce kadınlar mı daha üstün erkekler mi?
Cevapla