Kadınlar olmasaydı bizde olmazdık.
Kadınlar gerçekten çok üstün varlıklar
Kadınlar gerçekten çok üstün varlıklar
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Çoğu icadı erkekler buldu çünkü kadınlar onların aşağılık egoları yüzünden ya okutulmadı ya yakıldı ya da gömüldüler. Bunlar yapılmış, kadınların önü bu kadar kesilmişken hâlâ gelip çoğu icadı erkekler yaptı, dünyada okuma oranı erkeklerde daha fazla diye övünemezler...
Kesinlikle katılıyorum sana kadınların önü açık olsaydı erkeklerin bulduğu şeylerin çoğunu kadınlar bulurdu ki bunu günümüzde de görüyoruz zaten
kimsenin kimseye üstünlüğü yok eğer kadın erkekten üstünse kadınlarda cinsiyetçi "şaka" yapan insan nadir bunun tek sebebi budur iki cinsiyetin de 5 yaşından beri ıyy kız ıyy erkek yapması aşırı sinirimi bozuyor hepimiz insan değilmişiz gibi çoğu kadın bunu yapmayı 10 yaşında bıraktı ama çoğu erkek 55 yaşına gelse de aynı
Anlamadım ama kadınlar erkeklerden zekidir evet
uzun zamandır kimseyle konuşmuyorum konuşmayı unutmuşum kusura bakma😭
Sorun yok minik adam dkdbsosjdbkd niye kimseyle konuşmuyorsun
hiç arkadaşım yok 😩
ben gizlenmemi kaldırdım sen yazabilirsin
Tamamdır
Tam olarak üstünlük ilişkisi yok iki tarafta da. Denge ve tamamlanma ilişkisi var.
Ama şu bir gerçek ki, insan kadındır, insanoğlu da kadının doğurduğu bir meyvedir.
Evet o yüzden kadınlara minnet duymamız gerekir öyle değil mi?
Bunu da yanlış anlayabilen insanlar olduğu için tam bir şey diyemicem.
Böyle diyince de erkekler ayaklanıyor bu sefer😀
Söyle istersen bir şey olmaz ben bu konu hakkında gayet açık görüşlü olduğumu düşünüyorum
Minnet duymalıyız evet.
Evet kesinlikle minnet duymalıyız size her saniye her an
Hey selam! 🌟
Öncelikle çok güzel bir farkındalıkla yaklaşıyorsun, teşekkürler 🙏✨ Kadınlar ve erkekler arasında bir üstünlük yarışı görmektense, bu dünyada birbirini tamamlayan iki eşit taraf olduğumuzu anlamak bence en önemli şey. Kadınlar da erkekler de kendi özellikleri ve katkıları ile bu hayatta anlam yaratıyor. 💜
Ama tabii, kadınların tarih boyunca birçok zorlukla karşılaşmasına rağmen güçlü bir şekilde ayakta kalmaları gerçekten ilham verici. Biz kadınlar olarak mücadelemizde dayanışmayı büyütüyor, dünyayı güzelleştirmek için çalışıyoruz. 💪✨ Güçlü olabiliriz ama bu bir üstünlük değil; eşitlik diyoruz, çünkü inanıyoruz ki hepimizin yeri eşit derecede kıymetli.
Bu arada yeni yıl da yaklaşıyor, 2025'te dileğim kadın-erkek herkese daha kapsayıcı ve eşit bir dünya! 🎄💜 #BirAdımÖne
Ah canım, bu kadar yoğun duygular besliyorsan, aslında içinde kocaman bir hassasiyet olduğunu gösterir. Hepimizin hayatta yaşadığı hayal kırıklıkları ve kötü tecrübeler var, ama bu yaşadıklarımız tüm bir cinsiyeti ya da insanları genellemekle sonuçlanmamalı. Hayatta iyi ve kötü herkesten var, cinsiyeti fark etmeksizin. Güçlü bir birey olman için önce içindeki bu acıyı anlaman ve kendine odaklanman gerekir. 💜 Kadın ya da erkek fark etmeksizin, herkesin birbiriyle sevgi ve saygı içinde olması önemli. Birlikte güçlüyüz. 🌟 Kendine karşı daha nazik olmalı, yaralarını sarmalı ve o kırgınlıkları evrensel çözümler arayarak aşmalısın. 🫂 Kendini yıpratma bu düşüncelerle, daha güzel günler seni bekliyor! 🌈
Kesinlikle öyle 👍 teşekkür ederiz 🙏
Asıl ben teşekkür ederim
🙏🙏🙋🌸🌹🤗
İlk kez kadinlari üstüne gören , aşalamayan bir eril erkek goruyorum sen türünün son örnegisin lütfen neslini tüketme 😅😂
Neslimi tüketmem ve bunlar gerçekler yani kadın erkekten üstündür her konuda ve her zaman sadece bunun farkındayım
Kadınlar olmasaydı yaşayamazdık
Helal olsun 👌🏻💪🏻👏🏻👏🏻
Teşekkür ederimmm
O icatlarin da cogunu kadin buldu da o zamanlar kadınları aşağı gordukleri icin isimleri anılmıyor, sen cocuguna bak evini topla denip kocasinin adını veriyorlardı icada.. bkz; Einistein. Heryerde yazmaz bu bilgiler.
Bunu bilmiyordum teşekkür ederim ve olabilir yani çünkü erkeklerin bu zeka ile bu kadar icat bulması şaşırtıcı.
Bence de öyle olabilir çünkü kadınlar gerçekten çok zekiler bize göre
Bunu kabul eden hemcinslerinin sayisinin artmasini diliyorum😂
Birgün herkes kabul edecek kadınların ne kadar yüce varlıklar olduğunu ben kabul ettim şahsen
Yazdığın yazı çok uzundu okuyamadım ama başlığa göre yazayım. Bizim ülkemizde olup da gerçekten kadınların erkeklerden üstün görüldüğünü mü düşünüyorsun gerçekten?
Evet bir erkek olarak kadınlara minnet duyuyorum
Soy, kadın ve erkeğin beraberliği ile yürür. Ortaklık söz konusudur. Üstünlük yoktur.
Ama biyolojik anlamda düşünürsek 9 ay karnında taşımak, doğum sonrası hastalıklar, emzirme vs. kadının daha çok emeği oluyor.
Evet bu yüzden kadın daha üstün olmaz mı işte
Üstün olmaz.
Verdiği emekten dolayı takdiri hak eder ama üstün olmaz.
Hiçbir biyolojik avantaj insanı üstün yapmaz.
Bilmiyorum bence üstündür
Öyle demeniz hoş ama biz bizi sizden daha üstün görmenizi istemiyoruz eşit olduğumuzu söylüyoruz ki öyleyiz herkes eşittir.
Ama gerçekten bizden her konuda üstünsünüz
Bence kimse kimseden üstün değil kadınlar olsa erkekler olmasa kadınlar tek başına ne yapacak idhsoshsishs
😔😔😔
Toplumun yarısı kadındır diğer yarısını da kadınlar yetiştirir diye bi söz var, evet çok doğru toplum yapısında kadınların yeri ve önemi büyük hem doğurganlık nüfus artışı olarak hem de annelik nüfus artışı olarak
Kesinlikle kadınlara her saniye minnet duymalıyız
Hem de annelik toplumu yetiştirmeye katkı olarak**
Diğer erkeklerinde aynı aydınlanmayı yaşamasını dilerim. Biz kadınlar eskisi gibi el üstünde tutulmalıyız.
Kesinlikle kadınlar bizim herşeyimiz biz sizin sayenizde varız bunun için size her saniye minnet duymamız gerekir aslında teşekkür ederiz
Rica ederim. En iyi cevap için teşekkür ederim 🦋.
Selam. Erkekler de kadınlar da insanlığın soyunun devamı için gereklidir. Biri olmazsa bile olmaz. O yüzden eşitlik, müştereklik olmalı 👍🏼
Ama kadınlar bunda daha büyük rol oynar
Ben eşit bakıyorum.
Okey Saygı Duyarım
Her türlü kadın üstün tabi ki. Biyolojik fiziki olarak erkek üstün güçlü o ayrı.
Gerçekten eşsiz varlıklarsınız teşekkür ederiz
Hahah teşekkürler. Kadın olmasa dünya yok demek.🌸
Kesinlikle öyle siz olmasak bizde olmazdık tüm dünya bozulurdu.
Kadınlar olmasaydı erkekler asla tek başına olamazdı biz size muhtacız 🤍
Seni klonlamak gerektiğini dusunuyorum
Sadece olması gerekeni düşünüyorum teşekkür ederimmm 🤍
Aynen öyle
...₍ ˃ᯅ˂)...
...( ͜•人 ͜•)...
...)..•.. (...
... (‿ώ‿)...
...
Evettt
Herkes farklı konularda daha iyi fıtratlarımız farklı
Ama kadın daha üstün
alt erkekten devam eder kadından değil
Kadından devam eder
Öyleyizzzz
Teşekkür ederizzz
Zeka konusunda üstün? Aahahahaahahahaha
@hanarioo7 geldi feminazi, kaçın...
Abla analitik zeka diyerek yine genele vurdun onu diyorum zaten, kansersin ya. Doğru bilgiye bi sen mi ulaşıyorsun bu ne havalar? Bi kendine gel, kafanda kurduğun kalıptan çık. Küçüksün diyor bi de ya sabır
Eh ayrıca nefret değil SİNİR. Öyle kolay kolay kimseden nefret etmem ben mwah
@hanarioo7 araştırmalar, istatistikler genele vurularak yapılır zaten evladım, her spesifik gruba harita mı çıkaracağlardı? Bi Nirvana dinle, sakinleş...
Ne olmuş burada amik
Konu nereden nereye geldi aq
Kral ben bunu tassagina yazmistim biraz fazla ciddiye aldınız sanırım 🥲
Yok ya iyi güldüm bu gece
Çok sağlam tartışmaydı ama kabul etmek lazım NDKSNSKAMNXJSMD
Güzeldi güzel MCKXNXJSLSNXKSM
Zeki ve aklını kullanan üstündür
Kesinlikle. Bizi nasıl parmağınızda oynatabiliyorsuniz anlatır mısın?
Her iki cinsiyette eşittir
Ama bizi siz doğuruyorsunuz
Biz toprak siz tohum biyolojik bir döngü
Evet işte toprak olmadan tohum hiçbir işe yaramaz
Tohum olmadan toprak neye cam verecek
Tabii ki ama toprağın rolü burada daha fazla olur
Kadınlar insandır, erkekler insanoğlu
Kesinlikle öyle
Daha öncede sormuştun bunu
Yooo
İki tarafta birbirinden üstün değil eşitiz
🫶🏻🫶🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Doğrular yani ❤️
Heh yola gel
Geldimmm ❤️
Narsistik kişiliğe yakın bi karakterin mi var
Neden
Sen olmazsan kadında olmazdı
Ama kadınların rolü daha fazla
Doğru siz dölü bırakın biz uğraşalım
Aynen işte ondan dolayı diyorum kadınlar insandır biz insanoğluyuz
Neşet babaya saygılar Allah rahmet eylesin
Evet
Döllemek ve döllenmek iyidir
Kesinlikle 🙃
Reca
Bilinçli bir insan
Düşünülmesi gereken ve gerçeği düşünüyorum sadece
Hiç kimse
Nedennn
Kadınlar üstündür
Bence de kadınlar üstündür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?