İslam kadinlari asagi görüyor diyince Müslümanlar neden kızıyor?

Ben islama inanıyorum. Bakın inanıyorum. Allah tarafından gönderilen bütün dinlere bakınca kadının erkeğe sadece eş ve yoldaş olsun diye yaratıldığı ya da işte ona sınav olmasın diye kapatıldığı , başörtüsü takmaya zorlandığını görebiliyorum. Bu aşikar.

Allah bu şekilde yaratmayı tercih etmiş, isteseymis başka şekilde de yaratırmis ama daha aşağı yaratmış. Bence islamda kadın hakkı yok. Bunu diyince gerçekleri söylemiş oluyorum ama Müslümanlar bana saldırıyor. Neden?

İslam kadinlari asagi görüyor diyince Müslümanlar neden kızıyor?
Cevapla