Komşularınızın getirdiği yemekleri yiyor musunuz?

Ara ara yemek/tatlı getiriyorlar. Ben yemiyorum (Çünkü insanlara güvenmiyorum). Bunun yerinə onların görmediği zamanlarda küçük bir kaba koyarak sokak hayvanlarına bırakıyorum. Umarım bu tek ben değilimdir.

Komşularınızın getirdiği yemekleri yiyor musunuz?
Cevapla