Herkesin hayatı muhteşemmiş gibime geliyor, galiba sadece ben kötü şartlarda yaşıyorum sizce de böyle değil mi?

Böyle ekşisözlük gibi veya bu site gibi insanların anonim olduğu yerlere bakıyorum herkes 1.90 boy, yazılımcı 200 bin tl gelir, mercedes araba, ev sahibi falan. Herhalde bi tek bende araba yok, ev yok, düzgün gelir yok. Geri kalan kişiler muhteşem yaşıyor. Sizce de durum böyle değil mi?

Herkesin hayatı muhteşemmiş gibime geliyor, galiba sadece ben kötü şartlarda yaşıyorum sizce de böyle değil mi?
Cevapla