Üni kazanıp 2 yıllıkta olsa bi bölüm okumakmı yoksa durumu iyi beni seven sayan birini bulup evlenmekmi yoksa uzak akraba olan durumlarıda iyi olan beni isteyen çocuğa evetmi demeliyim bu arada çocuğu istemedim ama sırf bu baba tarafı kudursun diye düşünmüyor değilim baba tarafından akrabalar çünkü yalnısmi düşünüyorum sizce
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Eğer çalışmak gibi bir isteğin yoksa üniversite okumana hiç gerek yok. Akrabaları kudurtmak yerine mutlu olacağın kişiyi seç. Mutluluklar dilerim🌸
Ama onlar çok hadlerini aştı onlara hadlerini iyice bi bildirmek istiyorum
İstediğin biriyle evlenip mutlu olursan mutluluğun onları kudurtur zaten tatlım. Akraba evliliği zaten riskli bir durum kendini yakma bence.
Akraba dersem babannemin dayısının torunu ama tabiki istemiyorum ailemede bahsettim kaç defa babam biraz istiyor gibi durumları iyi diye ama asla zorla bişey yok tabiki annemde sen kimi seviyorum dersen onla evlen diyor bazen şaka yapıyorlar çocuk için seni bekliyomus falan diye ama sinir oluyorum işte bende
Çocuğu bana takıntılı gibi göstermeye çalışıyor olabilirlermi babaanneme demiski bu çocuk sözde ben onu sonuna kadar beklicem halamlara falan illa o olucak o başka falan demiş
Eğer böyle bir şey yapacak kişilikte insanlarsa yapabilirler hiç çocukla konuştun mu
Hayır ama inanırmısın biz bunlara bayramda gittik çocuğuda en son çocukken görmüştüm oyun falan oynuyorduk işte biz bununla ailesi bize gelip giderdi yıllardır görmüyorduk orada görmüşler çocuk istemiş beni beğenmiş anlamadım aileside çok iyi insanlar dedesi yani dayım numaramı istemişti gitmiş çocuk almış bundan numaramı aylar sonra bana yazmış aramış beni konuşmak istiyorum seninle falan dönmedim çocuğa akrabalarda arıyormu hâlâ falan dediler kuzenimde engellemiş ya dedi bende yo engellemedim dedim öyle kaldı ama çocuk hâlâ birini bulmadı sanırım geçen sene amcamın oğlunun düğünü vardı çocuk ordaydi bakıp duruyodu sürekli anneside istemeye geldi halamla ben düşünmüyorum dedim aileme siz yine konuşursunuz çalışmak isterse okulda açarız isterse falan demişti ben çocuk gelişimi bitirdim lisede ondan ama istemiyorum sonra demişler babaanneme zorla olucaksa istemeyiz bizde demiş bilmiyorum
Demek ki çocuk seni seviyor ama önemli olan sen onu istiyor musun, evlendiğinde mutlu olabilecek misin
Ama yengem dediki bana aman bırak kızım çocuk takıntılı falandır bide dedi
Bende anlam veremedim bi insanı 1 kez görüp sevilirmi
Mantıklı gelmiyor cidddn
Bir kez bile konuşmadık cocukla
Sadece bayram günü evlerinde gördü o kadar
Bu konuda çok haklısın sevemez ama seni beğenmiş olabilir hoşuna gitmiştir
Yok İnanki istemiyorum hem akraba bide bunlar tanıdık akıllarına girerler ara açmaya kalkarlar tanımadık insana yapamazlar en azından bide çocuk çok sessiz sakin aşırı hemde bende saf biriyim ama bu çocuk hiç konuşmuyor bide sarışın begenmiyorum cidden konuşsamda değişmeyeceğini bildiğim için istemedim kuzenim bi kahve falan için dedi ama istemedim
Bende işte anlamadım geçen senede sürekli düğünde bakıyordu annesi hâlâ peşimizdeydi falan konuşuyordu bizimle
Sessiz sakinse araya kesin annesi girer evlilik zehir olur bence de şans verme
Yok annesi iyi kadın öyle kötü değil babası falanda iyiler bizim babanne falan berbat
Ama tabiki dediğim gibi istediğim kendim anlaştığım biri ile evlenmek isterimde öyle biri yok çünkü dışarı çıkıp gezen biri değilim evden çıkmam doğru düzgün
Haklısın tabiki
Napiyim gelen görücüler iyi çıkmıyor geçmişte konuştuklarım oldu hepsinin niyeti başka erkeklere güvenim kalmadı kimseye yüz vermek konuşmak gelmiyor içimden
En son çıkan görücülerde iyi çıkmadı oğlan psikolojik sorunluymus istemedikleri kız kalmamış
Kimse vermemiş kızlarını
Anasıda cadolozun biri
Kime sorsak siz onlarla baş edemezsiniz o kadınla ugrasilmaz diyolar
Sen sakinsin o çocuk öyle hareketli atılgan bi çocuk diyolar bilmiyorum artık
Babasına bıçak falan çekmiş tanıdığın söylemesine göre kavga etmişler
Bu işler kısmet ya Allah iyilerle karşılaştırsın
İnşallah ama bazen diyorum karşıma dahada çıkarmı iyi birileri ama insan kendisi için doğru olanı hissedermis ben hissetmiyorum o çocuk için annemde diyor kısmetin o bahsettiğim akraba olan çocuk adı Yunus o olmasın diyor ama ben öyle bişey hissetmiyorum nedense
Kesinlikle hissedersin sen başkalarını dinleyip geleceğini yakma
Teşekkür ederim canım
Okusan aç kalacaksın barı zengın koca bul
Nerden biliyosun zengin koca ha diye bulunmuyor ayrıca kusura bakma
Bulunur bulunur sen düzgün olursan
Ne alaka düzgünüm bulunmuyor geliyor en olmadık tipler buluyor sadece bı isteyen durumu bizden iyi olan birileri var onlarda akraba baba tarafından babamın dayısının torunu onuda ben istemiyorum
Tanısabılırız
2 yıllık üni neye yarar
24 yaşındayım bu saatten sonra en mantıklısı 2 yıllık tıbbi sekreterlik diye düşünüyorum
Sizce
Okumak
2 yıllıkta olsa üni okumak isterim 24 yaşındayım sence? Mantiklimi
Hemde ala Mantıklı bir tane kız 26 yaşında başladı hemşirelik okudu ve sonunda bitirdi hemşire oldu
Sende olabilirsin sadece başlamana bağlı ve devam etmene bağlı
Ya kısmet deme başla ve devam et hepsi bu
Teşekkür ederim inşallah 3 yıldır sınava girip 2 yıldır bile kazanamıyorum bu sene tekrar denicem umarım artık bişey tutar
Biliyormusun ampülü bulan adam 3506nci deney sonunda buldu
Azim böyle bir şey
Devam etmekten yılma
Olmadı tekrar gir sınava
Olana kadar devam etmen önemli
Evet ama işte ben kendimde cabalamiyorum bişeylerden kacıs yolu olarak sürekli sınavı bahane etmeye başladım yeterince azim göstermiyorum belki göstersem doğru düzgün çalışsam şimdiye çoktan bişey kazanmistim
Bahanenin düzgün kullan onu bahane ediyorsan hakkını ver