Hastanede bebeklerin mamasına alkol konulmuş ve bebeklerden biri ölmüş, diğer bebekler verilmiyormuş ne zaman ayaklanacaksınız?

44 yaşındayım eskiden bir şehit oldu mu memleket ayağa kalkardı. Hemşire bebeklere alkol vermiş kimseden çıt çıkmıyor. İyi ki bu ülkeden gitmişim. İnsanlık KORKAKLIKTAN dolayı Türkiye'de ölmüş. Kimsede cesaret namına bir şey yok. Kadınlar bile erkeklerden daha erkek hale gelmiş Türkiye'de

Hastanede bebeklerin mamasına alkol konulmuş ve bebeklerden biri ölmüş, diğer bebekler verilmiyormuş ne zaman ayaklanacaksınız?
Cevapla