Doğumda biseyler ters gitti ve anne ya da bebek biri ölecek kim yaşasın isterdiniz?

Dogumda biseyler ters gitti ve karınız veya bebeğiniz biri yaşamına son verecek. Kim yaşasın isterdiniz ve neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Bencede anne yaşamalı. Bebek doğunca anne ölse o bebek annesiz büyüyecek. Bi bebeğin özellikle ilk zamanlar da en çok annesine ihtiyaç varr.
Doğumda biseyler ters gitti ve anne ya da bebek biri ölecek kim yaşasın isterdiniz?
Cevapla