Çocuk & Ebeveyn Doğumda biseyler ters gitti ve anne ya da bebek biri ölecek kim yaşasın isterdiniz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Dogumda biseyler ters gitti ve karınız veya bebeğiniz biri yaşamına son verecek. Kim yaşasın isterdiniz ve neden? Güncellemeler+1 yıl Bencede anne yaşamalı. Bebek doğunca anne ölse o bebek annesiz büyüyecek. Bi bebeğin özellikle ilk zamanlar da en çok annesine ihtiyaç varr. Doğumda biseyler ters gitti ve anne ya da bebek biri ölecek kim yaşasın isterdiniz? Cevapla Doğum Soruları Bebek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
İrrae Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Anne yaşasa depresyonundan geçilmez sonra tribe girer evin içinde yaşayan ölü istemiyorum o yüzden bebek 0 0 Yorumla
Potdemiel Takip Et Bilge Yaş: 42 , eic 97% +1 yıl Aslolan elbette önce anneyi kurtarmaktır. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Neden peki Yorumla Potdemiel +1 yıl Bir çocuğun annesiz büyümesine engel olmak için.Ayrıca karım benim. canımdır. Kimse için feda etmem. Doğmamış bir varlıkla, çocuğum bile olsa o bağı kuramam. Yorumla Soran +1 yıl Bencedee Yorumla
Olugide Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Anne kalsın tabii ki. Bebek yeniden yapılır 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Hmm dogruu Yorumla Olugide +1 yıl Tabii ki Yorumla
muhendisbey38 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 80% +1 yıl Anne yaşasın tabiki 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Neden peki Yorumla muhendisbey38 +1 yıl Sevdiğim kadın daha önemlidir çocuk tekrar yaparız gerekirse ama o kadını bi daha bulamam ben Yorumla Soran +1 yıl Bence de öylee Yorumla muhendisbey38 +1 yıl Hamile misin ki Yorumla Soran +1 yıl Evet hamileyim 8 aylık. Doğumuma haftalar kaldıı Yorumla muhendisbey38 +1 yıl Eşinle Aran nasıl Yorumla muhendisbey38 +1 yıl Ah gizli olmasan birkaç soru sorardım ds Yorumla Soran +1 yıl Eşimle aram gayet iyi Yorumla Soran +1 yıl Burdan da sorabilirsin Yorumla muhendisbey38 +1 yıl Soru sormak isterdim de Yorumla muhendisbey38 +1 yıl Özel sorular Yorumla Soran +1 yıl Anladım ama özelden konuşmuyorum. İstersen kendini gizliye alıp sorabilirsin Yorumla muhendisbey38 +1 yıl Yok saol Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Karım elbette 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Neden peki? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yasayani yaşatmak gerek Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Anne yaşasa depresyonundan geçilmez sonra tribe girer evin içinde yaşayan ölü istemiyorum o yüzden bebek
Aslolan elbette önce anneyi kurtarmaktır.
Neden peki
Bir çocuğun annesiz büyümesine engel olmak için.
Ayrıca karım benim. canımdır. Kimse için feda etmem. Doğmamış bir varlıkla, çocuğum bile olsa o bağı kuramam.
Bencedee
Anne kalsın tabii ki. Bebek yeniden yapılır
Hmm dogruu
Tabii ki
Anne yaşasın tabiki
Neden peki
Sevdiğim kadın daha önemlidir çocuk tekrar yaparız gerekirse ama o kadını bi daha bulamam ben
Bence de öylee
Hamile misin ki
Evet hamileyim 8 aylık. Doğumuma haftalar kaldıı
Eşinle Aran nasıl
Ah gizli olmasan birkaç soru sorardım ds
Eşimle aram gayet iyi
Burdan da sorabilirsin
Soru sormak isterdim de
Özel sorular
Anladım ama özelden konuşmuyorum. İstersen kendini gizliye alıp sorabilirsin
Yok saol
Karım elbette
Neden peki?
Yasayani yaşatmak gerek
Anne yasasiiiin