Bebeklerin plasentasının hastaneden alınması gerekmiyor mu sizce de?

Bebeklerin plasentasının hastaneden alınması gerekmiyor mu sizce de?
Çoğu kişi ben de dahil, bebeklerimizin plasentasını almamışızdır hastaneden. Halbuki bebeğinizle aranızdaki bir bağ ve sizden bir parça. Alıp gömülmesi gerektiğini düşünüyorum ben. İlk doğumda aklım ermedi. Sonrakinde alacağım. Nereye gittiği bile belli değil. Belki çöpe belki de kozmetik bir ürün olarak kullanılmaya. Yurt dışında kendi veya başkasının plesantasını kapsül halinde ya da direkt tüketenler bile varmış. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Bebeklerin plasentasının hastaneden alınması gerekmiyor mu sizce de?
Cevapla