Hayvanlar çok çabuk olgunlaşırken insanların yetişkin olması neden bu kadar uzun sürsün?

Internette bu aralar değişik söylentiler var. Işte takvimler yanlış hesaplanmış da aslında 2024 yılında değilmişiz. Çevremizde gördüğümüz pek çok insan da 12 yaşından büyük değilmiş. Gerçi bunu söyleyen insan sonunu çok değişik bağlamıştı. Yani belki de psikolojik sağlığı yerinde olmayan biriydi. 😆 Ben de düşündüm hayvanlar mesela çok kısa sürede yetişkin olurken bizim yetişkin olmamız neden en az bir 15 yıl sürüyor? Belki de haklıdır dedim. Ama öyle bir şey olsa bile hayvanlar yine çok çabuk yetişkin olurdu bize göre. Uykusuzluğu zamanın durmasına, değişik bir frekans yayını yapılmasına vb. bağlayanlar bile var..😂 Siz ne düşünüyorsunuz?

Hayvanlar çok çabuk olgunlaşırken insanların yetişkin olması neden bu kadar uzun sürsün?
Cevapla