
Bence insanlar kırıldıkça değişir. Söze katılıyorum. Yaşla alakası yok yaşadıklarınla alakası var. Sizce nasıl olgunlaşır?
#Yaşilerledikçeolgunlaşırlarbence
#Kırıldıkçadeğişirlerdeğiştikçehissizolurlar

gerek yaş olsun gerek çevre olsun herşeyden biraz toplayıp kendine tercüre edinir insanlar. ama bana olgun biri olduğumu söylerler.
İnsan kırıldıkça artik öyle olur ki kırılsa da umursamaz... çünkü kırılmak çok kötüdür bunu bilir 😐
Kesinlikle öyle 40 yaşında çocuk gibi olanlarda var çocuk yaşta 40 yaşında gibi olanlarda..
Cevap
4Cevap
Kırılarak demek istiyorum , 2 aydaki bu değişimin başka açıklaması olamaz
Gelen koyucak giden koyucak bak nasıl olgunlaşıyorsun sonra ne aile ne arkadaş kimseye güvenemiyorsun😂
Arkadaş kazığı yedim de zamanında. adını duyunca 🐍🐍🐍🐍 bu canlanıyor aklımda😂
Olgunlaşmak iyi ya. yaş 18 düşünce 28😂
Ikiside derim... kirilinca insan daha bir dikkatli oluyor daha mantikli düsünmeye calisiyor
Yaş yalnızca sayı bncede 30 yaşına gelip hiçbirşey yaşamamış insanlar var
Tekamül e erebilmektir aslolan, dünyaya geliş amacımızda bu değil mi zaten...
Yaşsdıklarıyla bazıları 30-35 yaşında daha 5 yaşında kafası
ben 9 yaşımda bir şeyler yaşadıkça , acı cektikçr günden güne olgunlaştım. Yaşla ilgisonyok.
Boyundan büyük bir şeylerin parçası olan her çocuk olgunlaşır.
Ne kadar yaşadığın değil, nasıl yaşadığın önemlidir. Bizi yaşadıklarımız olgunlaştırır.
Kırıldıkça değişiyoruz bence.
Yasin ilerlemesi ile.
kırıldıkça yaşla alakası olduğunu düşünmüyorum pek
Kırıldıkça olgunlaşır.
Hehe alay et sen:))
Kirildikca akillanir olgunlaşır
Yaşadığı zorluklarla.
Reis değil hanım😄
kırıldıkça olgunlaşıyorum
Hep kırıldıkça olgunlaşır.
Ne kadar darbe yersen sana guc olarak geri gelir
Kırıldıkça olgunlaşırlar
Yaşının ilerlemesi bence daha ağır basar.
yara alıp, düştükten sonra
her ikisini de yaşıyorum
yaşının ilerlemesiyle
Beynindeki dopamin hormonu bitince
kırıldıkça..
Yaşadıkça krildikca
Kesinlikle kırıldıkça..
Acı ile..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar