AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
Malatyaliyim aslen zenciyim
Benim dedem de zenciydi
inandırmakj için işkence gerek sanırım =(
Inandirmak icin daha tutarli atsanz yeterli iskenceye gerek yok :D @Romeooooo
profilime bakabilirsiniz.
Bulgaristan göçmeniyim :)
Düzeltmek isterim "Çerkes" :)
Adigeyiz
Ha evet o konu da bir arkadas da uyardi :D kusura bakmayin
Yoo hani belirtmek için dedim, yanlış anlama :)
Peki tesekkur :)
İzmirde doğdum büyüdüm ama kökenim arnavutt
Arnavutt ♡ :))
♡♡ :))))
O bulgarı Rumeli yapman yeterliydi. Makedonya...
Genelde bulgar asilliyim derler ya ondan :D
Bilmiyorum hiç araştırmadım
Aney babeye sor hele :pp
Türkün hasıyim Avşarı m:) :)
Avsar turku :d guzell
emhmdüllah :=))))
Rum kökenli Orduluyum ama %100 Türküm
Wuhuww iste bu B)
:))
Çerkesim. Ama milliyetçi değilim hiçbir şekilde.
Evet genelde milliyetci oluyolar :D
Milliyetçi olmayı gerektiriyor tarihte yaşadıkları. Ama ben değilim 😍
Beniö soyum ehlibeyt soyu
Saygi duyuyorum :) basim ustuen yeein var :D
Teşekkürler canm
Laz :) Ofluyum Köken rumlara kadar gider
Hacan rum asillisun diyelim mi saaa :D :p
bağa ne dedugunun önemi yoktu nasi baktuğun önemlidur.)
O zaman cansinn :D
adamun dibiyim ballimm:D
Haha :D
Bulgar ve rus melezi olanlar ne yapsın :c
Ne istiosa :D
Babam rusyadan gelme annem bildiğin avşar türkü
Veee bir rus daha ;D
:))
baban rusmu yani
Saylr :) dedemler falan.
Oğuz boylarından Avşar..
Ouww nerden ogrendin o kadar gecmisi :/ :d
Öğrettiler.
Tm :/
Rizeliyim lazım çok şükür
:D haha
Duruşumuzda bile bir sempatiklik var demi hemen kanın kaynadı :D
Tabisi de :D yok desem furursun beni :D
haçan furamamda seni eli varmayi :D
Hacan Sen baaa furarsun da penim elim armut mu toplayi :D :D
uyyy ne furmasi kariya el kalkmayi da bilmeyimisun :D :D
Sen ne saygilu ciktun bole :D
Ilerlemeyim lazlar tepeme toplancak bizim sivemizi rezil ettin die :))
arada saygili çikiyormuş demek burada umarım bir daha karşilaşir konusuruz güzel bayan benım yatma vakti :D
Peki ruyanda hamsileri gor :p
Türk hariç hepsini yazmışsın maşallah
Gerek yokki burdaki herkes ya turk ya kurt belirtmeye ne luzum?
ilginç kategoriye koyman gerekiyordu kürdüde türküde koyacaksın.
Ben turk ve kurtten baska kimler var die merak ettim amacim oydu yani
ha pardon o zaman ne biliyim bende yine bizim memlekette yaşayıp gizliden bizlere kin duyan biri sandım.
Nedense bir kac kisi daha bole sanip baya tasladi beni :/ oysa kotu bisi yokki
bizim memleketimizde yaşayıpta bizleri seçen insan çok o yüzden böyle malesef.
Bilmiorum ama cok yanlis yargisiz infaz resmen
e sorduk anladık işte.
Bozokların salur boyu
Turkler hangi boydan geldigini asla bilemez diyenler var? Bu yuzden herkes turkum diyip gecsin diolar sinirimi bozdular ya
7Neslimi ortaya dökebiliyorum. Yaşadığım topraklar da bu isimde. Bozulma yok.
Iste ama boyle diyince de turkler bolunmez ayrimcilik yapiosunuz gibi tepkiler aliorum ya ne var soyun bu iste neresi ayrimcilik? Haksiz miyim
Türkler var. Türkleşenler var.
Osman gazinin dölündenim :))
O nasil bir anlatstir :/
Kız oldugunu yeni fark ettim biliyomusun pardon :))
tamam sorun değil :D
Baba Çerkez vubıhlardan anne Çeçen adigelerden
Cerkezle ceceni hep karistiririm :D
Ikiside hemen hemen aynı bir dil farklı yemekler bile aynı sadece isimler farklı :)
afyonluyum da çerkezlik de var genlerimde
Cerkez tanidigim kiz arkadasm var kenddisini cok begeniyorum :D geneliniz oyle sanirim
teşekkür ederim :) bilmiyorum pek çerkez kızı görmedim
Yörüğüz kardeş biz :D
oyy gurban oldugum :D :D
İran kökenlilere de andırıyorum dimi? :DD
birazcık mı desem de ama değil sanki de olsun hadi biraz andırıosun :D
ehehe benim anneannemgiller çok eskiden oradan gürcistana oradan Artvin'e geçmişler :D
Oww bak simdi kanim daha da isindi sana :))
ehehehe :D
kökenim nere onu bilmiyorum :))
O zaman nereli hissediosan oyle ol kanka :)))
:))) iyi o zaman
Macaristan İmparatorluğundan gelmeyim :)
Attila sülalesi:)
Annen kralice :p :D
annem bizim kraliçemiz😃 👑
Aynenn :D
ben harbi gavurum kardeşş 3 nesil izmirliyim
Ahah o nasil bisi :D
Yani ben ırk olarak İzmir turkuyüm...:)))
Aslen Bulgaristan gocmeniyim İzmirde Kopuomm :D
Wuhuww :D İzmir demek
hea Késin İzmirli :D
Kim izmirli kanka :/
len ole bir şarki varya İşte Ondan ole didiydim :D
Uykuluyum beyin pert :D
Gel Omzumda uyutiyim WEqweq :D
Uyuss :))
Ne Uyus :))
4 kuşak önce bulgaristan
Benimki de 4 kusak once iran :D
ooo sende ne göz vardır be :D
Var var :D
maşallah boncuk senii :D
Simartma len :p :D
şımartmak değil mısır ve iran kökenli hatunların gözleri çok iyi mükemmel oluyo :D ben göz seviyorum :D
Kastamonuluyum ama Gastamonuda oturuyon :)))
Iyi ediyon :)))
Baba tarafı bulgar göçmeni :)
Bulgar kızı :D
Göçmenler genelde sarışın olur ya ben hiç çekmemişim onlara. d
Olsun esmer guzelisin sen de ♡ sarisin olmak sart değil :D
Bulgar göçmeni ile bulgaristan göçmeni aynı şey değildir. Milliyetçilik yapmak değil niyetim türk olmak bir ayrıcalık bulgar olmaksa kötü bir şey manasına gelmesin. ama ailem biz türklüğümüzü, kültürümüzü, kimliğimizi kaybetmeyelim diye bulgaristandan çıktılar geldiler türkiyeye. Bize bulgaristanda Bulgar değil Türk olduğumuz için asimilasyon politikaları uygulandı bulgar göçmeni olsaydık göçmen olmazdık zaten göçmezdik yani. Türk olduğumuz için göçmek zorunda bırakıldık. Yani diyeceğim şu ki önemsiz bir fark gibi gözüken Bulgar göçmeni ya da Bulgaristan göçmeni aslında önemli bir fark. Türk olduğumz için türkiyeye geldik ama burada Bulgar olarak düşünülecek olmak hiç ama hiç doğru değil.
Ha ama siz Bulgarsanız orası ayrı tabi ben siz de Bulgar değil de bulgaristan göçmenisinizdir diye düşündüğümden böyle şeyler söyledim yanlışım varsa kusuruma bakmayın.
Bulgaristan göçmeni diye düzeltiyim o zaman yanlş anlaşılcak bir durum yok teşekkürler düzelttiğin için :)
Nerde bu adigeler? 😇😇😇
Genis capli arastirma yapip adigeleri de koycam sıklara bir dahaki sefere :D
:) peki
Iraklıyım Türkmenim <3
Iraklilar da suriyeliler gibi goz makyaji yapiolar hastasiyim ya ♡
Evet güzel :) ama bazen baya bir abartıyolar
Ama yakisiyo :D
papua yeni gineliyim =/
Hıı anladim :/
Hangi köy?
Romeo bu soran inanmiyo =(
Bıraz kırım bıraz rıze:D
Biraz biraz :D supersin
Tesekkrler. 😘
♡♥♥
Yunanistan göçmeni 😀😀
İstanbul dogumlularin geneli yunanistan gocmeni oluyo :D dimi
Kayseri doğumluyum 😂😂😂 ama seni kırmayım İstanbul doğumlu say
Oyhh tutmadi :D :D
Sorun yok nasıl olsa yol İstanbuldan geçiyor yani mübadele göçmeniyiz 😂😂
tek anladığım senin türk olmadığın...
Senin ne anladigin umrumda değil .
ama benim umrumda... kırmasınız hepinizde.
Senin ortaya karisik heralde vurduran vurdurana ;)
benim memlekete kürt bile yerleşmemiş ki, kıt aklınla anca bu kadar olur sendende...
Kürtluk ne alaka siyasete mi geldin buraya?
büyüde gel veled-i zina hadi büyüde gel.
Ahah sen ilk once git kumunla oyna ;))
bak orda kürtte yok sen bu ülkede azınlıksın ve her zaman azınlık olacaksın.
Neyin azinligindan bahsediosun sen kim azinlik?
70 milyon ülke desek bunların 15 milyonu kürt desek 5 milyon türk desek 5 milyon yazılı kaynaklarda hesap sayımlarda diğer milletler geliyor. türk ya da kürt değilsen her zaman azınlıksın.
Turk ya da kürt olmadigimi nerden cikarttin?
yukarda neden yok?
Turkiyenin cogunlugu turk ya da kurtten olusuo zaten ben digerlerini ogrenmek istedim?
sen iranlısın.
Kokenliyim iranli degilim
:DDD tamam nereli olursan ol ama önce insan ol. bizi ayıranda bu millet kavramı oldu. tabi la ilahe illallah dersen her şeyden önce gerisini görmem ben.
Zittini soleyen olmadi ki hemen gardini almis savasa gidiosun?
abooo kavga çıkıyordu benim olaylarda bir kaç defa... millet konusuyor ben de konuya müdahil olmuyorum farklı şeyler düşününce güşüyorum sonra :DDD
Ne diosun anlamiyorum valla :D neyse
frekanslar karısmıs :DDD
Karadenizliyim has Türküm.
Wuuww kralsin :)
Yerevan.
Ermenistan
Guzell :)
Deutschland, Heidelberg
:d iyimis
Orta Asyadan Tibetten geldim : )
Hosgeldinn karsimm :D
Hoş buldum :))
orta asyadan geldim ben bu topraklara
Hosgeldin kanka kimiz ister misin :p :D
yok uzun yoldan geldim çadırımda yatıp uyurum birazdan
Kusura bakma hazirliksiz yakalandk ciritle karsilycaktik seni
çinlilerden kaçarken fazla hız yapmışım farkında olmadım bende
ben amerıkanın los angelas kurduyum :D
Ahah :D
Kök Latin Amerika :d aslen Karadeniz =)
Latin amerika :d guzell
Hayırdır kız istemeye mi gittik :/
Sakin ol adamim bisey yok :!
anne iran babam sivas çeçen:)
Aa akraba olabilir miyiz acaba :D
sen?
Iran :D
Ardahan / İzmir 😁😁😁😁 diger
Ardahan mı iyiymiş bende Ardahan'lıyım. Sitede bulunca şaşırdım açıkcası :)
:D iyi bole olsun
aslen İzmirliyim yani Türk
Aslen Erzurum Köken İtalya
Italya kokenlisin :D wayss
alman çerkez karışımıyım...
Uzak yerler :D
almayada doğdum... babam çerkes.. abhazaları çerkez olarak adlnadırmasalar da:)
Hoşgeldin alman dostum :)
Eyvallah dostum... yari alman:))
anne cerkez baba tatar
Çerkes
Cerkesss lutfen yanlis yazmayalim :D ben ogrendim
otomatik klavye telefonun. sen demeden düzeltme yaptim zaten. ne uzatiyosun :)
Hayirdir pasa?
hayirmi sermi bilmem. sana hayırdır kuzu?
Fazla gerginsin bisey yok ortada sakin ol ;)
anlamiyosun uzatmayim :)
Adam kendi icinde yazio oynuyo :D iyi hadi
malmisin canim :) okuma anlama kitligimi var? uzatma diye 1 saat önceden demisim. bak isine hade
benim anne tarafı çerkez o yüzden çerkez :)
Cerkez değil cerkesss :D bana zorla ogrettiler :))
öğrenmiş oldum o zaman :)) ama yemekleri harika :)
Bilmiyorum ama harf konusunda takintililar galiba :)) :D saka yapiorm
aynı şey :))
Türküm Eskişehirliyim
Es es :D
sende mi Eskişehirlisin
Deilim ama gelme ihtimalim var
Köken elbet vardır bir yer
Rus hatun olaydı burada iyidi :(
Var bir kac tane :D hic beklemiodum rus ama varms
Alırım bir dal :D
Hunlardaniz atamiz metehan saygilarimla.
:D saygimiz sonsuzz
Eyvallah. :)
Melez yari rus yari turk
Rus hic tahmin etmezdim esprisine ole yazmistim aslinda :D
Beni biken biliyor bakma bir xprr oldugums..
Yok inaniorum ama tahmin etmiyodum cikcagini dedim :)
ne yapcan nufusuna mı alcan :)
Belli etmez :))
Manchester göçmeniyiz.
eyw :D
üüüüfffffff sınne be sılak...
tamam be grzkli. s. s.. s.
Sağ tarafım arnavut, sol tarafım boşnak (:
Sag aney sol babey mi :p
evet (:
samanyolu , dünya , türkiye ,
M. o.
TÜRK! Sen @Penyez_34 ? :)
Bulgaristan
Hmmm :)
Sen :)
Iran :D