AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
139Cevap
Anne bulgar , baba iran :)
Wuuww ♡
:):)
Kürdüm..
Hmm :) guzell
Bursa/Keles dağlıyım yörük :)
Hakiki yoruk :D cansinizz
Aynn hakiki :) yerli
Çankırı kanki :) orta Asya eskimo köken :D
Eskimo :)) cok iyi kanka
köken... annemle babam :)
Kazakistan :)
Kazaklar da cekik gozlu oluyodu değil mi :D
kısmen öyle japonlar çinliler gibi çizgi gibi değilde yinede biraz çekik :)
Supermis :D kazakistan candir ♡
Giresun :-)
:) :)
Rizeliyim işte nereye dayanıyo :)
Ruma dayanio heralde :/
Kuzeyden gelmişiz biz buraya kuzeyin ogluyum ben
Hmm :p
Rus:D :D :D
Oha taş <3
Ahaha @Rusasigi kosss :D
sen taş devri tiplemesi sana fikrini soran oldu mu? Bekareti bir kızlık zarından ibaret gören gerici bu devirde bakire kalıp double an. l double or. lı deneyenler haliyle mevcut. Ruh ve beyin anlıyor musun? O kafan basıyor mu? Sen istediğin kadar açılmamış gül goncası ol ruhun o. rspu olduktan sonra bu boş beleş olduğun gerçeğini değiştirmez. Sizin gibi taş devri tiplemeleri görüşüme sazan misali atlamasın mk
@cansuateş_ ne oluo kim sinirlendirdi seni :/
Sinirlenmesi gereken o değil, bir hakaretim olmadı gelmiş burada ağzını bozuyo edepsiz rezil. Sende kim kızdırı seni diyosun. Üzülme o kendi kendine sinirleniyo. Engelledim.
Ben yorumlari karistirdi saniydum cunku yazdigiyla alakali bisey yok burada :/ neyse cozduysen sorun yok :D ♡♡♡
Namussuz gelmiş burada konuşuyo heralde soran engellemiş gelmiş burada edepsizlik yapıyo. Neyse engelledim ben.
babisko turk annem iran acemi :)
Aneye selam sole optum :D ♥♥
Türkmen :)
Turkmen biri var aramizda huhuu :D
Ama Almanya da doğmuş büyümüş Ankaralıyım :)
Hepimizinki farkli ya boswer sen kokene bak :D
Hepimiz rusus :D
:D bugday tenli rus varsa evet hepimiz rusus
yaşasın rusllar :D:D
Yehaa :D
Abazha ;)
:pp
Abazha lari biliyosundur ins
Oyle bisi mi var :/
https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Abhazlar sacmalama abazan farkli abazha farkli biseydir karistirmayin
Bak anlarsin
Oww pardon valla bilmiyodum :/ iyi bak yeni bisi ogrendm sayende :D
Rica ederim ama ilk defa abazhalari bilmeyen birisine rastladim :) ilginc bayaaaaa
:D cografya hic bir zaman ilgimi cekmemistir :D
Coğrafyayla alakasi yokki genel kultur lazim :)
Bende ubıh kardeşim
Ubih :) bende vasiya kardesim :)
Gardaşım ya :)
Genel kulturum bu yonde yok ilgim de yok :/ ama bilmesi gerekir insanin
Topragim benim yaaaaaaaaa :) ozgur kafkasyaaa gencimm :)
@oyhyiter bencede bilmek lazim :)
GREECE
Yeahh :D
Eksi veren arkadaş nereli acaba Selanik göçmenlerini sevmiyor sanırım 😄
Dunya mali ucan hali boswer :D
Ayben
Aynen
+1' ledim. Aynı adam annesi gürcü olan birini de eksilemiş, boşver.
Teşekkür ederim neden eksiliyor acaba 😄 @SGokhanD
Türküm Kayı kolundan
bizim ailede kayı.
Hmm O:-)
Sevindim soydaş :) @PheriLiÇee
Gürcü
Oww aklima gelmedi bir an Gurcu candirr ♡
Teşekkürler :))
selanik :)
Kacinci selanik oldu :D
:D baya kalabalık sanırsam pek dikkat etmedim ama
E Seç Azeri
Birden aklima gelenleri yazdim :D azeriler bastacidir bnim oraya cok yakinsiniz :))
ama benim durum biraz karışık diğer ucumda Yunan :)
Wouww uzak yerler :D
benim köken ülkenin bir sağından bir solundan ortaya karışık olmuş benim genler :)
Olsun senin durumda olan bir kac kisi daha var :D
toplanıp dernek kurabiliriz ben varım D:
Ahah :D hadi gez yorumlari
133 erkek 68 kız yorum atmış gazeteye ilan versem daha kolay :D
Kolay mi sandin :pp
:D :D
dünyalıyım
ÇerkeSim. Adiğe yim
Biliorum lutfen surekli yuzume vuruosunuz :D :D cerkez die yazilmaz cerkes die yazilir ogrenmis miyim
:D yüze vurmak değil ya ufak bir ayrıntı belirteyim dedim çok önemli değil.
Iyi hadi oyle olsun :D
Gürcistan Batum
Gurcistandan kardesimiz cok burada meraba de :D :D
Melaabaaa
Yunanistan/Selanik
Selanikli cok burada bak akraba cikar mi iclerinden :))
Onları akraba olarak görmüyorum ;)
Neyi varms onlarin :/
. DD anastasia farklı selanikten ondan d:DDDDsads:D dimi anastasia
Yaa sen kendine bak. Gıcık :D ♥
@RedRookie
annemler göçmen anastasia ama debre arnavutluk göçmeni :))
Adım Bade Nur ;) seninki nedir bilmiyorum. Bizde Anne-Baba tarafı Has Yunan göçmeniyiz ;)
Alevi Türk
Guzel :)
:) :) Teşekkür Ederim.
Kökenim Türk..
O zmn hangi turklerdensin die soraym
Türkler orta asyadan gelmistir ve avrupaya kadar yayilmislardir dunyada cinlilerden sonra en fazla nufusa sahip ırktır 400 milyonun üstünde toplam ve belkide 500 milyonda vardir tam olarak bilemeyiz sunu söylemeliyim KÖK TÜRK GÖK TÜRK UYGURLAR SELÇUKLULAR HEPSI TÜRKTÜR DAHA SAYMADIM ELIM YORULDU VE TARIHTE EN ESKI IRKTIR ÇINLILERLE BERABER AZERBAYCAN TÜRKTÜR TÜRKMENISTAN TÜRKTÜR ve hepsinin Atasi yazamayacagimiz kadar coktur baktigimiz zaman Yafes (Hz nuhun oglu) metehan gibi bircok Türk vardir simdi sana tek tek acarsam cok derinlere iner Hz nuhta Türk boyundan olabilir simdi detayli arama yaparsam dedemden sonrasinin kemiklerini bulmam lazim imkansiz AMA TÜRKLER BOYLARA AYRILMASININ SEBEBI COK FAZLA SAVASAN BIR IRK OLMASIDIR Baktigimiz zaman misal amerika ile ingilizlerin boylarida bir nevi ayni ama ayrilar? BIR DAHA TURKLERI AYRISTIRMAYIN TÜRKLER TEKTIR TÜRKLER BİRLIKTIR
Ayristirmiyoruz ve yarin oburgun sen uygursun veya busun susun diye karsina da cikmazlar dedlerimiz kimdi kimlerdendi turklugu ayiran yok ve hep sizin bu kendi kendine iskillenen beyniniz yuzunden ayrimcilik fasizm ve daha bircok sacmalik ortaya cikti sen de digerleri gibi dedem uygurlardandi veya annem bulgardi diyip gecerdin polemige gerek yok simdi o uzun aciklamani da al ve fasist dostlarinla kenara cekil asıl birlik ve beraberligi izle ;)
Senin kadar kıt bir insanı ömrü hayatimda görmedim bir soru soruyorsun cevabini veriyorum detayli aramami yapsam bile enfazla dedemin babasina kadar bulabilirim tam anlamiyla hangi boya ait oldugunu bilemem ne kadar kıt zihniyetsin sana sırb diyenler var bulgar diyenler var onlarin neden boyu yok cunku savasan bir millet degiller sadece belli bir zumrede kalmislar Ve toplam adiyla Türküm dedim ayrica ben burada irkcilik yapmiyorum demek ki Türk adini duyunca zoruna giden sensin ben degil mesela lazlar da Geneli Türktür osmanlida goruyoruz o taraftan gelme cerkezlerinde türk olarak adlandigi soyleniyor anlatabiliyormuyum sana net su nesildenim diyemem ama bir azeri gorsem tamam bu benim soydasim diyebilirim cunku o benim atamdan.. SIMDI AL BU CUMLELERI O KAFANA KAZI
bilen bilio nereden geldiğini :) senin nereden geldiin belli deilse otur düşün lakabının ne oldugunu söyletme burada bana ;) senin gibi bir kaç tanesini daha hakladım :D simdi git diğer yorumlara bak yazmaktan sıkıldım ne demek istediğmi belki anlarsın BELKİ diorum cunku anlama kapasiten oldugundan emin değilim hadi kolay gelsin
Sen kendi kendini haklamissin Iq su seviyesi düsük yukarida iran demissin cerkezi bile yazmissin ama TÜRK yazmamissin bukadar zorunuza gidiyor türk olmamiz hadi canim aksam aksam beni sinirlendirme bizim soyumuz belli ama sizin sopunuz belli degil
ahah belli :D türk oldugundan bile şüpheliyim :) iyi uza da laf kalabalıgı yapma bana
Yahu Türk oldugumdan süphen varsa kanitlayabilirim? Yoksa eyvallah seni iranlilara emanet ediyorum. d
soyunu sopunu öğren de gel yawru
Bana mesajla ulas otobus biletine kadar herseyi karsilayacagim söz veriyorum beraber nufus mudurlugune gidecegiz ordanda kan testi ve bircok testten gececegim hastaneye gidip sana ispatlayacagim 97 yasindaki dedeminde yanina goturecegim herseyi anlattiracagim bakalim bukadar delikanli kizmisin ha ayrica kalacagin yerlerin ucretide benden istersen bizdede misafir ederiz hic sorun degil ben sana bukadar detayina indim hadi bakalim kim yürekli benim fikirlerimden ve dediklerimden fazlasiyla zoruna gitmis belliki
Niye gurur yaptin :) ne zoruna gitti bu kadar? Bisey mi var turkum diosan olesindir kanitlama ihtiyaci duyman tuhaf ;)
Fasist degilim güzelim sen irkimi sordun bende söyledim benim cok kürt veya farkli kulture ait arkadasim var hepsiyle kardes gibiyim sadece ırkcı vatan haini kürtlerden nefret ediyorum hepsi bu irkcilik dinimizcede hos karsilanmiyor.. ama eğer ki az onceki gibi bana boylarini soracak olursan cok derine inemem dedigim gibi en eski ırk türk ve çin irkidir gercekten dunya tarihinin en eski toplumlaridir ansiklopedilerden ve dunya kaynaklarindan bakabilirsin savasan bir toplum olduklari icin tam olarak bilemezsin oguzmuyum uygurmuyum hepsi gocebe olduklari icin biryerden biryere gelmislerdir ve gunumuzde hepsinin ortak adi ve birlikteligi türktur mesela kazaklarda türktur dedigim gibi ben sadece sana toplama olarak en kisa yoldan anlatmaya calistim ama dedigimi anlamiyorsun tekrar soyluyorum gercekten inanmiyorsan Türklugumden kanitlama sansim var istiyorsan mesaj at numarami vereyim memleketimde misafir ederim hic sorun degil... sonucta hepimiz insaniz
Tekrar söylüyorum dedem boşnaktır veya bulgardir diyemem cunku onlarin tarihi cok kisadir anlatabiliyormuyum onlarin boylari yok Ama türkler çok derindir uygur oguz kıpçaklar okadar cok ki hangisine ait oldugumu bilemem yani hep savasmis atalarimiz o sebeple bilemeyiz ama ortak adim türk ve Türkiye cumhuriyeti vatandasiyim ha annem arnavur veya selanik gocmeni olsa diyebilirdim bunu diyenler dogrudur ama aslen burada bana oguz boyundanim derse ispat etsinler tüm varimi yogumu ortaya koyacagim cunku en fazla dedesinin dedesine kadar bulur ondan sonra devami gelemez ama adam gelir derki ben gürci gocmeniyim onlari anlarim cunku tarihleri cok kisa zaten osmanliya bagimli yasamislardir azinliklardir anlatabiliyormuyum? ya da sırbistan azinliktir boylari yoktur neyse selametle
Ben de farkli bisy demiyorum Turk genelleme gibi oluo ben ise daha derinlere inelim istedim ki uygur olan tatar olan da cikti ama onlara sen turk deilsin gibi bisey demedim demem de turk yoktur da demedim ama sizin sorununuz ne nicin bu kadar hirslandiniz? Acik konusun bilelim
O zaman diceksin ki ben o kadarini bilmiyorum turkum diceksin? Baska bisi dedim mi
Canim benim hırslanmadim niye hirslanayim benim anlatmak istedigim bazi soylar vardir bu soylari nekadar arattirsanda derinlere inemezsin anlatabiliyormuyum misal diyelim ki uygurum benim gözüm çekik olur Hadi diyelim ki azerbaycanliyim biraz daha buyuk ve iri gozlu olurum yani tam anlamiyla bilemem tamam cekik degilim ama belkide çuvaş in türk boyundanim gercekten bilemem benim sinirlendigim nokta bu Belkide Türklerin ilk soylari olan Kök türklerinden gelme atalarim ya gercekten cok derin konular bunlar canim ama kucuk milletleri bulabilirsin böyle eski bir medeniyeti bulamazsin (irkcilik yapmiyorum) baska milletten olsaydim tarihim kadar konusurdum buraya aittim diyebilirdim mesela cinli olsaydim yine sana aciklayamam çinli derdim anlatabiliyormuyum sinirlendigim nokta bu
Tamam o zaman kisadan de turkum bitsin gitsin ne bana ole ayrimcisin gibisinden laflar kuruosun?
Yahu neyin ayrimciligindan bahsedicegim sana ne diye ayrim yapayim sadece Çinliler ve Türkler en eski yazitlara ve alfabelere sahiplerdir yani özellikle bu milletler hakkinda yorum yapamazsin belki ben brezilyali olsaydim derdim tarihim bukadar canim yani brezilyanin su memleketinden geliyoruz cunku onlsr belli alanda cikmislar ama türkler dunyaya yayilmislsr hepsi ayri bir yerde savasmis iskan politikalarla ucusmuslar yahu tamam canim sen anlamayacaksin hadi hayirli aksamlar
Sen bana ayrimcisin dedin gidip cumlelerini oku ve ne gereksiz bir tartisma yarattigina bak durduk yere dusmanlik yaratiyosun
Yahu ne dusmanligi yapacam ayrica dediklerini umursamadim sadece sana birseyler anlatmaya bilmediklerin hakkinda bilgilendirmeye calisiyorum sana tavsiyem cok kitap oku tarihi ozellikle tüm irklari anlamaya calis dedigimi neler anlatmaya calistigimi daha iyi cumlelerle anlayacaksin
bulgaristan
Wuhuww bulgarlar cogaldi :D
. d.. ddp
Selanik gocmeniyim
Wuww Selanik diosunn :D
Evet, macir kiziyim
Rus:))
Dett :D bak @Rusasigi ni salarim ustune
O benim ablam ayip xd
Azeriyim ben B)
Azerimisen :D urfayla karstirms olabilirim siveyi :D
Kastamonu :D
Meshur bir yemegi vardi :D
Artvin Hopa Lazım :)
Uyy laz misun :D
Aynen :)
Çerkez
Iyimiss :))
İran...
Adamsinn ♡
Irkımdan dolayı mı? :) sanmıyorum..
Ben de iran kokenliyim nie noldu ki :/
Her hemşerilik duyguları diyorsun :) ya ırktan dolayı aşşağılanan veya yükseltilen herhangi bir durumu sevmiyorum... Neresinden iRan'ın
Yok ya iran diyince hosuma gitti :D yorumlarima bakarsan herkesle boyle icten konusurum :) neresnden oldgnu bilmiyorum ama dedemn turkler icin orada ajanlik yaptigini hekim olarak perslerin arasinda bulundugunu ve ajan oldugu ogrenilince bugday tarlasina goturulup tufekle delik tesik edildigini biliyorum..
Yok birsey demedim o senin konuşma mizacın elbette... Bende Horasan... Ordan göçmüşler
Çok çok çok eskiden
hmm farslık vardır o zmn biraz sende dimi
Yok farslık yok... Ya bir suru şey var bunun sonu yok. Nerden geldiğime değil nereye gittiğime bakıyorum... 😊
Ahıska
Hmm hic duymadim
Rusum yersen :D
Ben de rusum ama iran diorum :pp :D
Bldiğin Türk'üm işte. Yok bir tarafımda melezlik falan :/
Hakiki turk diosun :O :D
Hakikisi nasıl oluyor bilmiyorum ama Türk'üm
türk 'üm
Eyw.
önemli değil gardaş
D: konyalıyım Türküm
Gonyaaa :D
rum nerede
Onlar hep melez oldu
rus yazmisim rum dilimin ucundaydi gelmedi bir turlu aklima :D :D
Kırım Tatarıyım.
Gozler cekikk ¿ -_-
Tatarların gözler çekik olur.
pas..
:/ hmm
insan olalım yeter güzelim. bu ırk savaşlarından nefret ederim. biz bir suçu işleyeni nereli hangi dine mensup hangi ırktan olduğunu sorguluyoruz? neden? insanın hatalarını bir dine, ırka, birr enge bağlıyoruz? bunu aşmadığımız sürece istersen dünyanın en iyi ırkı ol ne fayda?
Irk savasi yapmiyoruz ki her insan atasinin kim oldugunu bilmek ister ki bilmeli de zaten gecmisni bilmeyenin gelecegi yoktur derler
geçmişini bilmeyenin geleceği yokmudur? :) kimse geçmişe bakıp gelecek belirlemez. yaşamak istediği neyse onu yaşar. hakeder ya da haketmez orası ayrı bir konu ama savaşların hepsi bu saydıklarımdan çıkıyorsa sokayım öyle geçmişe...
Buradakiler kokenlerini soyleyerek turk olduklarini mi inkar ediyorlar? Ya da fasizanlik mi yapiyorlar? Sen bu zihniyete sahip oldugun surece ayrimcilik lafi ortada donup duracak o yuzden senin gibi sacma sapan dusunen arkadaslarinin yanina git ;) sorumdan uzaklas.
Hatayli Arabim :))
Hataylilarin hepsi arap mi :D
yok canim :) ben arap kökenli olanlardanim iste :D
Ha :D kac tane hatayli arkadasim varsa hepsi arap da :D
bizim araplar her yerde :D
:))) kesinlikle
Çerkes
Cerkesss tamam :D
:))
130 yıl önce selanik
Osmanlı zamanında orayı fethettiğimiz için bizi oraya goç ettirmişler selanike orda turk olmadığı için bizi oraya goç ettirmişler
Anne tarafı yörük bu arada bazı kişiler turkum özellikle basmışlar üstlerine dedeleriniz bazılarının bir yerde savaşmamış ben turkum diyorsunuz benim dedem Çanakkale de savaşmış böyle basa basa turkum demeye gerek yok
Turklugu takinti haline getirenler var sadece lafta olanlar yani hisseden yok
Selanik.
Selanik basi almis goturuo :D
Aynı :)
:)))
Yörügüz biz kardo;)
Yoruklere selam pasa :D
selanik göçmeniyim
:) :)
Manav Türkleri
Hmm iyi :)
sen nerden :)
Iran kokenliyim :)
zimbabwe
:D hade be
inandırıcı değil demi :)
Dogrusunu solemek gerekirse hayir :D
:D şaka bir yana girit göçmenlerindenim. zamanında bizim büyük büyük dedeler mübadele öncesinde göç edip yerleşmişler. Mersin - İzmir - Manisa - Adana ve bir çok şehire yerleşmişler
Mersine de gelmisler oww senin atalarinin bastigi topraklar uzerinde yasiorum B))
Mersinde misin?
Evett B)
komşu çıktık desene :D Tarsus tayım bende
Abuu :D yarim saat var aramzda
heye :) hatta arabayla gidersen 20 dk bile olaibiliyor :D
Evet :)) hosgeldin o zmn topragim
hoşbulduk sende hoşgeldin :)
Azeri
Nerenin azerisi :D
Azerbaycan azerisi aksjdhjashdsa :D
Ahah ciddi mi :D dett uyuss
alsdasd yes :D
Bilmiyom :/
öğrenebilirsin aslında ama baya ugrasmak gerekiyo sanırım :/
Anamlar demiyo bişi bana:(
Anani koseye skstır :D soylet
Selanik
Wuhuww superr :))
Benim cevaplarima neden herkez wuuhuuuuvvv seklinde cevap vetiyo. Bendemi bir sorun var.
Kim kullanio wuhuww umu o benim lafim ulen ! :D
Herkezzxxxxx
Ne Mutlu Ki TÜRK ÜM.
Koken nereye dayaniyo die sordum
Ne Mutlu Ki TÜRKÜM. ;)
Anladim baska soruya gec sen ;)
Arnavutluk-Selanik
Iki taraf da sarisin :D
Bende az bisey cekmisim :)
Mezopotamyalıyım
Wuww havali B)
italyan
Italyann :O harikasin
yunanıstan
Hmm :)
hımm yaa :)
Türküm la
Hangi Turklerdensin kanka
oğuzların kayı boyundan geliyorum canısı
Supersin ♡
tşkrler :)
bulgar göçmeni
Bulgarr :#
4/1 rusum :))
@Rusasigi na yonlendireyim hemen seni :D
Keşke 5 yıl küçük olsan :(((
Ben onun aplasiyim
Dimi @Rusasigi :)
Din karşimm+Ablammsın :))<3
Sırbistan.
Hmmm guzel :)