AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
uzun kız sokakta kısa kız yatakta derler belki ondandır.
canimsin elde olan ne varsa iste. 190 im 180+ tercihim ama olmuyo iste bulunmuyo malesef.
Yok öyle bişey. Aklınızı bu tür sorunlarlan spekülasyonlarlan irdelemeyin !
alakası bile yok kendi şahsıma konuşuyum ben 193 üm kısa kızlarıda sevmem yani
işte böyle olun :D
bende 1.75 üstü seviyorum :)
zaten sana da uyan o olur :)
Ben o durumdayım hep şansıma kısa boylu kızlar geliyo
aynen bir türlü olmuyo bana da kısa geliyor uzun gelse de salak oluyor ya :D
aynen aynen
Uzun erkekler kısaları alsın biz kısalara da uzun boylular kalsın ahaha
2.08 boyumdayım. İster 1.55 ol ister 2 metre ama bana hatun gibi hatun ol yeter.
Kısa istemem elini tutsam çocugunu okula götüren babalar gibi dururum herhalde
188 ben. Kendi adıma Soyleyim oyle bir ayrım yapmam. Çekici olması yeterli
Denk gelmiyor diyelim
1.94 um bir kere 1.80 manitam oldu sen anla yani; )
177 falan da çok aslında yeni jenerasyon çok uzun :)
Denk gelemedik demekki yapacak birsey yok; )
boy çok önemli değil bence ama boyuma uygun biri olsun isterimde yane :)
aynen boy ikinci planda ama o da olsa iyi olur :)
e tamam benim ki 183 :) yeter mi :p
cıkk :D
hayırdır :D
ne bileyim 185 aşağısı :D
:)) ha o açıdan ok
Uzun boylu denk gelmediki hiç 190 boy var bulamadım boyu boyuma :)
kısmet :)
Bende öyle diyerek avutuyom kendimi hep artık o kısmeti mi istiyom :)
onu bilmiyorumda kızlar genelde uzun boylu erkek ister bir türlü çözemediğim saçma bir kriterdir
korunma içgüdüsünden bence :)
çok saçma
mantıklı :)
1.70 1.80 arası kişiler sizi koruyamazmı böyle bir düşünce mantıksız
yani o da var ama adı üstünde içgüdü :)
Tam bana gore soru. Ben 185 sevgilim vardi 160 5 yil ask yasadik
hmm zaten sevince uyummuş gözünden uçar gider :)
benimde boyum 1,87 ama hep nasiplerim 160-165 arası çıkıyor :) hep boyu boyuma arıyorum ama olmuyor
hep öyle olur zaten :D
benim için 1,70 ideal topuklu giydimi tam denk gelir boyuma :) ama olmuyor olmuyor olmuyorrrrrr
ben de 1.87-88 istiyom olmuyo olmuyo :D
olacak olacak zamanla başaracağız:) diye umuyorum
hayırlısı:D
Karakterli, şerefli, namuslu olduktan sonra boyun bir önemi yok ister 1.60 olsun ister 1.90
Bn 1.83 um uzun değilmiyim ben yani :)) 170 kız nolursa oLsun ideal :)
Evet ben minyon seviyorum ele avuca sığınacak kız dediğin deve gibi gezmicek yanında
benim boy 1.70 kızın 160 la 170 olması iyidir en cekici kız boyu 160 ve 170 arası
zorunluluktan olm :D kendilerine göre kız mı var etrafta? :)
160 dan aşağısı kurtarmaz o da olmazda yüzü falan güzelse belkiiiiiii
Hesabina noldu yine :))
ablam o nick biraz komikti :) @dark_choco
Doğru bu çok ciddi :)
asjhgsf ölüm var içinde yetmez mi :) @dark_choco
Bari " niyetettimölümeyatmaya" koysaydin :)
o kitap be cahil ablam :) sende yoksun artık eskisi gbi koca bulup çoluk çocuğa mı karıştın aklımdan geçmedi değil :) @dark_choco
l*n sen ablanla dalgami geçiyorsun. Gebertirim seni :) nickine uygun hale getiririm :))
asdjssjgd ablama saygım sonsuz :) o değilde tüm abazalar takiplemiş seni iki gün ortadan kaybolduk sahipsiz mi sandılar hayırdır yani. almıyim akıllarını lavukların :) @dark_choco
Aman umrumda değiller. Ayrıca kimsenin korumasına da ihtiyacım yok. Akıllı ol aklini almiyim :))
o zaman sen beni koru ablam mesaj kutumu hatunlar dlduryoo.:D artık resim linki görmekten korkar oldum asdjdhsdf @dark_choco
Nicklerini ver icaplarina bakarim :))
Minyon olmasi lazim genelde minyon olanlar kısa oluyor. :)
Ben uzun seviyorum da hep kisa denk geliyo :D boyum 1.83
Tüm forum 190+ üstü, kaslı, renkli gözlü : D
Boyum: 1.87 minyon tip hoşuma gidiyor.
işte ben de bunu çözemedim ben de hep uzun arıyorum yok :D
Minyon seviyorum ama bu kişinin karakterine göre değişir. Minyon olmayan birisine de aşık olabilirim fakat minyon bir tip hem çocuksu hemde çok masum geliyor gözüme =) Ne yalan diyeyim minyon bulmakta bende zorlanıyorum.
evet sevimli oluyorlar hele alttan alttan kedi gibi bakıyolar dimi :) ama uyum denen de bişey var :D
Evet çok sevimli ve şirin =) Üstelik başarılı bir kıyafet konbini ile daha da büyüleyici olabiliyorlar. =P O alttan bakışlarda cabası =) Minyon bir kız arkadaşım olmuştu neler neler yapmıştım onun için. =)
o değilde beni seven biri bile yok. :D
hayırlısı:D
@remembrance Profile doğru düzgün birşeyler koymaktan başla önce bir :D
siteden biriyle sevgili olma derdinde değilim tatlişko @Unknowvn
belki yakınındadır felan diye dedim millet otobüste denk geliyor :)
O zaman vur patlasın çal oynasın. @remembrance
otobüste beğensin o zaman şekerim burdan beğenip otobüste denk gelmesin D:D:D:D: @Unknowvn
@remembrance hayırlsıı be gülüm :D
Benim nisanlim 1,86 ben 1,63 :)
çok :D
Hayir gayet uyumlu. 😊 Ikimizde menmunuz
şaka şaka zaten boy falan hikaye sevince biz sevmiyoz ondan :D
ben 187 boyundayım fakat öğlebir niyetim yok
Kızı buldukta boy kaldı anasını satayım :D
benim sevgilim 187 ben 158im :D
yüzüm güzel fiziğimde güzel yüzlerimizde birbirimize çok benziyor dolgulu giydiğimde bir sorunda yok :) kimsede çok boy farkı var demedi sırıtmıyoruz yani küçümseme bizleride napalım allah vergisi boyumuz yani uzamadık :D
yok o değil sadece ben bulamıyorum üzülüyorum :(
Biz boyu soyle olsun boyle olsun diye dusunerek sevgili yapmiyoruz yani ben en azindan oyleydim beklemedigim anda aşık oldum boy felan faso fiso :D
yani oda doğru :)
1.70 üstü olmasın 1-2 santim olabilir :D
neden ki :D
abla kardeş gibi görünebiliriz uzaktan
kaç boy:D
sanırım 1,70
hmmm :D
sevgilim olmadı hiç olursa da boyuna bakar mıyım bilmem :D
157 ye 187 olanlar napsin;))
Merdiven desteği alsın aahah:)
Ahahaha @GeyikMuhabbeti knk sni cok pis doverim ya kasinma:))
biraz komik olmuş :D
Ahah merdivene çıkarak mi dövcen:):)
Ya deme oyle ya zaten kotuyum :((
@GeyikMuhabbeti her turlu kankaaa
Kanka takılıyorum ya alınma lütfen 😊
Tabi canım :( @GeyikMuhabbeti
Seni de seven cikar uzulme :/
çıkıyor zaten uzun da çıktı ama boy var karakter yok ama çevreme baktığımda genelde kısa ya :D
Erkeklerin geneli kisa kizlardan hoslaniyor
Kisa boylu olmama ragmen nefret ediyorum bu durumdan cocuk gibi duruyorum yanlarinda -.-
evet bayağı komik oluyo ya :D
Uzun boylu erkeklerin cogu kisa seviyor evet
sinir oluyorum :D
Niye kiz ne guzel iste :)
değil :D
Kisa erkeklerden mi hoslaniosun iyy
yok ne alaka ya :D
Eee o zaman sikayet etme :)
1.86 yım kısa boylu kızlar hic ilgimi cekmiyor
kısa kız herkes için güzeldir
Uzun boylu kız varda bizmi bakmadık :)
Kaç boyun?
1.96 :)
sevgi de kriter olduğunu sanmıyorum
ya zaten sevgi olsa hepsi önemsiz ama ben gözümle kısaları eliyorum takıntı işte :D
belkide ordan kaybediyosun işte :)
yok ben illa olsun diyen biri değilim zaten :D
bende uzunları elemeye başladım :)
herkes birilerini eliyor işte takıntı naparsın :D
onunki başka bişey :))
şekerim önyargıları yaşananlar oluşturuyor yoksa kimsenin kimseye önyargısı olmazda.. genel algıdan kurtulmak zor
sonuçta önyargı işte anlamamktan geliyo temeli
haklısın
161 im çıktıklarımın ikiside 180 üstüydü
vay arkadaş nasıl oluyo böyle :D
Bilmiyorum ki :D
Bende 188 ama benden kısa seviyom:/
ee yani senden uzunu biraz zor zaten :D
Var ama 160 hosuma gidiyo
çok uyumsuz oluyo ama bir arkadaşım çocuk gezdiriyodu sanki :D
Çocuksunuz zaten:/
biz mi :D
Evet yavrum siz. Luna park isteyen sizler degilmisniz:/
ama çok eğlenceli :D
İstanbul da büyükeri var vialand
hahaha biz de futbol sevmiyoz :D
Kavga edelim
kavga mı :)
Evet
öyle olsun :D
Sonra icabina bakarım görevdryim
:) :)
Gel bakayim yamacima
tövbe tövbe :D
gizli kullanicadan çık gel yaşlı bunak")
yaşlı? bunak? bir daha da gelmem :D
Hahahaah güçlükle nefes aliyorsun sen gelme ben gelim sisko:))
şişko?
SupurGe geliyormu:)
off tamam yeter artık :)
Cikiyon mu gizlilikten:)
hayır :D
:)) tombulllllll
hayır mesaj yollanmasını istemiyorum sadece :)
ama zayıf da değilim bildin :D
Ozaman sadece bana görün:)) ciddimi kac kilosun:-D
69 kiloyum ya :)
Boy?
Uzun boyluyum benim için boy önemli değil
uyum da mı olmasın yani biraz önemli aman kalpler bir olsun da takıntı benim de zaten :D
Uyumadan kastın boy olmamalı
ah şu boy sorunları her zaman büyük sıkıntı
partnerim 0 boyunda ben 1.79
1.78 e 1.57 :/. ama 1.57 benim :(
1.87 yim harbi hep kıza kızlar denk geldi :)
işte sizin boylarda bana çok uyar ama çok zor bulunuyor hepsi kısa kızları buluyo :D
uyum önemli cidden, ben burdayım beklerim :)
:D :D
Hayir uzun ariyorum ama yok
hayırlısı :)
Minyon tipli bayanlar daha sempatik geliyordur.
bence de :)
Yaa benden bahsediyosun ben 1.79 sevgilim 1.55 :-)
evet fark biraz çok ama o kadar değil
Napalım uzun boylusunu bulamadık :-)))
kısmet:)
Benim boyum 1.74 cm kız kalmıyo la bize.
Benim de uyuz olduğum o kısa kızların uzun erkek istemesi. Seninle birlik olabiliriz.
zaten onlara ayrı gıcığım :D
Ya benim çıkmam lazım 1.55 lik kızla falan. 1.80lik adam bile fazla oluyo yanlarına
bence de :D
Kisa boylu kızlar candir:)
190ım 155 gızz istiyom ama yoğ
Ceketini mi asacaksın.
Sen kızsın :( Bir erkek için küçücük bir kızı sahiplenme duygusu nasıl dir bilmezsin. s
@kızhesabı
Ben severim olsa evet
zıt kutuplar biribiriini çeker her zman
1.79 um 1.55 sevgilimde oldu 1.84 te
1;75 im 1:70/altı kişileri istemiyorum
188'im - Boyuma yakın olanlar ilgimi çekiyor..
yook ben uzun boyluyum ve uzun kız isterim
1.80 boyum ve boy takıntım hic yok :)
Ben 1.60ım ve 2 sevgilimde 1.80 üstüydü 🙈
:(:(
1.85 benim boyum,1.73 sevgilimin boyu.
gayet iyi :)