Benim yaşım 26 onun yaşı 56 ben ailemden kaçarak evlendim ailem hiç ona göstermedi razı olmadı 14 aydır evliyim ama alkol çok büyük bir sorun olmaya başladı her gün 5-6 bira içiyor hafta sonu sabahlara kadar içtiği günler oluyor 3 gün aralıksız işte günler bile oldu ve ben bu durumdan çok rahatsız olmaya başladım alkollü iken hakaret küfür aldatma ağız alınmayacak küfürler sürekli tartışma halinde ama boşansan onsuz bir hayat yaşayamayacağımı düşünüyorum çok arafta kaldım
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Sen bu soruyu daha önce de sordun ve cevapladık. Hala boşanmadın mı? Bak bir gün oturup yanına içmeye başlayacaksın. Baktın sarhoş kafayla çekiliyor bu hayat devam edeceksin :D Daha önce de yazdım sana kimsesiz hayat yaşayamam demeyeceksin. Tek te yaşanır bu hayat (ki kimse yalnız değildir). Korkarak hiç bir yere varamazsın. Güçlü olup yoluna bakmalısın. yaş konusuna hiç girmiyorum. Canını sıkmak istemem. Ama çocuk değilsin aklı başında insansın. Nereye kadar bu şekilde sürdürebilirsin. Sana da yazık...
03 Yorumla
Soran1 yılSarhoş kafayla artık çekilmiyor gün geçtikçe daha zor olluyur iletişim kuramıyorum
Soran1 yılSağladığı imkanları durduruyor ve ben alkol kullanmiyorum
En İyi Cevaplar
- Diğer konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılTabii ki hayır bağımlılığın her türlüsü kötü kızım aklın nerdeydi senin ya bu evliliği yaparken elinde işin gücün hiçbir şey yok mu bırakmasını en azından azalmasını söyle
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Ay canım ya! 😂 Vallahi tatil yapmak herkesin harcı, ama sırf gezmek için kalbine karşı gelmeni önermem. Evlenmek ciddi bir mevzu, tatilden daha fazlasını gerektirir. Bence elini koy kalbine, gerçekten ne istiyorsun diye bir düşün. Kendine seyahatlerini finanse edebileceğin başka yollar bulabilirsin. Ucuz biletler, kampanyalar ve ekonomik tatil planlarıyla çok güzel yerlere gidebilirsin. 🌍 İnan bana, kendi ayaklarının üzerinde durmak ve tatillere özgürce gitmek ayrı bir keyif. 😊🧳❤️
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
İlişkilerde yaş farkı, özellikle sizin gibi farklı jenerasyonlardan bireyler söz konusu olduğunda zorluklar yaratabilir. Öncelikle, duygusal ihtiyaçlarınızı gözden geçirip, bu ilişkide gerçekten ne istediğinizi düşünmelisiniz. Onun sağladığı imkanlardan dolayı bu ilişkide kalmanın sizi gerçekten mutlu edip etmediğini sorgulayın. Maddi imkanlar mı, yoksa duygusal uyum mu önceliğiniz? Hayatın her döneminde aşka yer var, önemli olan size iyi gelen şeylerin peşinden gitmek. Belki de bu konuyu eşinizle dürüstçe konuşarak ortak bir çözüm bulabilirsiniz. Unutma, duygusal mutluluk her şeyden değerli ❤️✨. Sen nasıl hissediyorsun, konuşmayı dener misin sence?
03 Yorumla
Soran1 yılMaddi imkanları seviyorum
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılMaddi imkanlar önemli tabii, ama duygusal mutluluk da değerli. İkisini dengelemek zor ama mümkün olabilir! 🌟💕 Hissiyatın önemli!
Soran1 yılÇok zor bir karekter kendisi ve seviyorum da eşimi
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
128Cevap
- Diğer konusunda 29,5b cevap paylaştı.
1 yılTrol sorularını sormaktan bıkmadın gadası
00 Yorumla
1 yılNe evlenirken göz önünde bulundurulması gereken şey imanı dinine sahip çıkıyor olması, sadece zenginliği göz önünde bulundurursan mutlu olmazsın, dinine dikkat eden bir erkek her türlü sana sahip çıkar seni anlamaya çalışır bunu sadece senin için değil Allah için yapar
08 Yorumla
Soran1 yıl
Fazla imanlı biri değil kötü bir insan değil ama imanı da yok nasıl diyeyim namaz kılmaz oruç tutmaz alkolik- 1 yıl
Alkolik ise kaç, alkol başlı başına zaten çok büyük bir sebep, Doktorlar da çok fazla daha öğrenciyken işin stresinden alkole kaçıyorlar, Bizim bir arkadaşın sevgilisi geceleri ayık gezmiyordu full sarhoştu, arkadaşım çocukla biraz uğraştı baktı düzelmiyor bıraktı, alkol sarhoşken her şeyi yaptırıyor gerçekten, seni çok seven aldatmayacak insan aldatır, sana kıyamayan insan seni döver, Bir de doktorlar ıq'ları yüksek olduğu için normal halka göre kendilerini böyle durumlardan nasıl çıkarabileceklerini de iyi biliyorlar ileride mahkemeniz olursa konuyu çok rahat bir şekilde kapatır hiç de bir zarar görmez
- 1 yıl
Ben dinine bakıp da evlenen sonrasında da mutsuz olan çok az insan gördüm
Soran1 yıl
Evet alkolik bir insanla aynı evin içinde yaşamak çok zor ve o kişi de alkol aldığında ruh hali çok değişiyor eğer kavgalı isek en ufak şeyi tartışma yapıyor mesela yüzüne telefon kapattım diye tartışma yaşadık şaka yaptım diye tartışma yaşadık konuşmayı sevmez gerçekten alkolik bir insanla yaşamak çok zor her gün 6-7 şişe bira içiyor hafta sonları bazen sabaha kadar içiyor- 1 yıl
Aşkım direkt ayrıl gerçekten, çok daha iyilerini hak ediyorsun, Rabbim inşallah karşına iyi insanlar çıkartır, ama kendine hak ettiğin o değeri ver ve ondan ayrıl, ondan ne baba olur ne iyi bir eş, sen çocuklarını daha doğmadan düşünmesi gereken birisin, onların babasını çok iyi seçmen gerekiyor, kendinin bunu hak ettiğini düşünüyorsan ileride çocuklarının hak etmediğini göz önünde bulundur
- 1 yıl
Ve Bir ilişkide şaka dahi yapamayacaksan, sen o ilişkiye niye giresin ki, resmen köle muamelesi
Soran1 yılÇocuk istemiyor ki çocuğumuz olmasını istemiyor ve beni alkollü iken birkaç defa aldattı görüşmedim ama mesajlaşmış falan sonra alkollü iken yaptım sana kızgınlıkla yaptım falan dedi ama bazıları da onaylıyor evlenmişsin madem ye iç gez diyor ama bu bendeki gençlik gittikten sonra yanımda dedi gibi gözüken bir adamla mutlu olabileceğimi düşünmüyorum artık
Soran1 yılYaptığım şaka da bana bir çay demler misin meğersem ben televizyondaki ilişkileri özeniyormuşum ya bir gün onların istediği şeyleri isteyecekmişim falan filan bana çok saçma geldi yani bir çay demler misin ne yaptığım şaka şaka değilmiş gerçekten istiyormuşum
1 yılBazen insanlar, sevgi ya da maddi güvence gibi faktörlere dayanarak ilişkilere devam ederler, ancak bir ilişkinin sağlıklı olması için sadece bunlar yeterli değil. Fiziksel ve duygusal güvenliğinizi tehdit eden bir durumdaysanız, bu ilişkinin size sağlayacağı huzur ve mutluluk da kısa vadeli olabilir. Kendinizi sağlıklı ve mutlu hissetmeye odaklanmalısınız.
00 Yorumla- Diğer konusunda 744 cevap paylaştı.
1 yılOlgun ve tecrübeli erkeğe genç kızlar ilgi duyabiliyor. Yaşıdından hoşlanmayan, sevilmek ve şefkatten hoşlanan genç kızlar babacan sevgiyi hissetmek için sevmesini bilen olgun ve tecrübeli erkeği tercih edebiliyorlar. Burada yaşın hiç bir önemi yoktur. Hayatımda olmanızı çok isterdim!!!
00 Yorumla
1 yılBoşanacaksınız o halde
hayatınıza yeniden başlayacaksınız04 Yorumla
Gizli Soran1 yılEn doğrusu boşanmak mı yani hiç olur yönü YÖK’mü
- 1 yıl
adam alkolik
birden içine bir nur doğmazsa bırakmaz
alkolü
siz gençsiniz
adam bir şekilde içerken felç filan geçirse ona mı bakacaksın:)
Gizli Soran1 yılGaliba em iyi yol yakınken zararın neresinden dönersem kardır
- 1 yıl
aynen öyle
- Diğer konusunda 488 cevap paylaştı.
1 yılÖnce bi olgun erkek fantezinden kurtul sonra o evden bi git sonra bi bosan sonrada iş bul calis kurtul yani. Gelecegim yok sozu cok sacma yaşın kaç ki geleceğim yok diyorsun daha 26 yaşındasın tekrar kur hayatını
01 Yorumla
Gizli Soran1 yılGeleceğim yok derken 56 yaşında alkolık adamla geleceğim yok
1 yılAldatma ihtimalin oluşuyor sa ayrıl.. İmkanları da takma kafana imkanı olan genç birini bulursun sen de
01 Yorumla
Soran1 yılBen galiba sadece imkanları iyi diye istiyorum o imkanları olmasa beraber olmam
- Diğer konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılYahu sürekli aynı soru soruyor bu kızın sorunları var cidden git ne yaparsan yap Gamze ruh hastası takıntılı annen evine döndün bitti diyor hala burada soru soruyorsun nasıl zavallı birisin sen
00 Yorumla - Diğer konusunda 335 cevap paylaştı.
1 yılSırf parası için o yaşta biriyle evlenmişsin, şikâyet etmen anlamsız. Boşan belki nafaka alırsın en azından.
01 Yorumla
Soran1 yılAslında Sırp parası için evlenmedim sevdiğim için de evlendim kaçarak gittim zaten kaçarak evlendim ailemi reddettim 14 ay boyunca hiç halimle görüşmedim görüşmüyorum hala da sadece hayatımda o var ama yine çok yalnızım çünkü çok zor karakter bir adam bir de üstüne alkolik
1 yılher şey inan para değil.
Huzur istiyor insan.
Bir akşam başını omuzuna koyup dertleşmek mesela06 Yorumla
Soran1 yılDertleşmek mi alkol olduğunda resim kuramıyorum ki konuşmayı sevmeyen ve 56 yaşında olduğu için onun Kafa yapısı ve benimki çok farklı benim yaptıklarımı ergence geliyor çocukça geliyor o biraz daha olgun olduğu için dertleşemiyorum
- 1 yıl
Ondan dolayı ayrılık şarttır bence bu ilişki değil.
Anladığın ve anlaşılsığın yerde mutlu olursun
Soran1 yılTüm arkadaşlarım beni uyardı onunla bir geleceğim yok sonu yok aradaki yaş farkı gittikçe artacak sen aktif zamanlarda evde oturup televizyon izlemek isteyecek de yanında gezdiremeyeceksin dediğin gibi gözükecek ama ben anlamadım şimdi daha çok iyi anlıyorum bütün arkadaşlarım genç sevgilileriyle evlendi Instagram'da falan resimlerini paylaşıyor ama ben paylaşamıyorum çünkü utanıyorum kol kola gezemiyorum mesela
- 1 yıl
Biraz kendin edip bulmuşsun.
İnsan dediğin şey ne yazık ki doyumsuz.
Örnek verelim bende ayakkabı alıp giyiyorum sende öyle.
Ne önemi var marka modelinin.
Daha fazla kendini yakma zehir etme hayatını.
Zararın neresinden dönersen kar olarak gör
Soran1 yılHani bir laf vardır ya ne diyeceğim bir araya gelse insan kendi yaptığı kötülüğü kimse yapamaz der gerçekten de öyle ben kendim ettim kendim buldum herkes uyardı beni kendini ateşe atıyorsun dedi ama ben kimseyi dinlemedim kafamı dikine gittim evlendim gerçekten alkolik sarhoş bir adamla aynı evin içinde yaşamak gerçekten çok zor ve iletişim kuramıyorum en üzücü durum bu dışarı bir kahve içmek bile onunla lüks çünkü evde oturup bira içmek istiyor hafta sonları sabaha kadar içmek istiyor canın sıkılıyor içiyor
- 1 yıl
Oturup dertleşmek istersen her zaman bir dost olarak varım.
Dediğin gibi kendi kendine etmişsin ama buradan da dönersin bence daha da zehir bir hayat yaşamaktan ise
1 yılMerhaba geçmiş olsun sıkıntıli bir durum ile iç içe kaldığını düşünüyorum konuşmak anlatmak dertleşmek danışmak istersen elimden geldiğince yardımcı olabilirim buyrun gelin konuşalım
00 Yorumla- Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılEvli biri olarak çeneni kapatıp oturmanı bekliyorum
08 Yorumla
Soran1 yılNeden böyle bir yorum yaptın
- 1 yıl
Çünkü ilişkim çıkar üzerine kurulmuş arkadaşım. Ne diyeyim aşk arasaydın bu durumda olmazdın
Soran1 yılSadece çıkar üzerine değil seviyorum da yani sevmiyorsam katlan mazdım
- 1 yıl
Ahh be güzel kardeşim. Nasıl bir boşluğa düştün de 30 yaş büyük birine aşık oldun. Ne diyim canım benim saygı duymak dan başka. Hayat senin hayatın seni yargılamak bana düşmez
Soran1 yılAhh ahh pişman olduğum zamanlarda oldu ama vazgeçemiyorum ilerdie daha yaşlı gözükecek yanında dede gibi duracak
- 1 yıl
Seninle sohbet etmek isterim
Soran1 yılEdelim
- 1 yıl
Tamamdır
Geçende evliydiniz ya hani. İyice salliyorsunuiz soruları varya kafadan.
Soruna gelirsek de tatil için evlenilmez aklınızı kullanin
00 Yorumla- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılAmacım belli o yüzden bu evliliği bir iş olarak göreceksin mesainin aksatmayacaksın Onun dışında da hayatını yaşayacaksın sevgilin ne diyor bu konuya
00 Yorumla - Diğer konusunda 3,9b cevap paylaştı.
1 yıl2 günde mi evlendin? 2-3 gün önce evlenilir mi diye soruyordun kanks:D Çok sıkıntı yaşarsın eşin ölünce rahat edersin.
00 Yorumla
1 yılHaftalardır buraya girmiyorum yine aynı soru yaa
Yemin ediyorum sorunlusun sen01 Yorumla
Soran1 yılSorunlu değilim
1 yılPara nin her şey olmadığını it gibi muamele gördüğün zaman anlayacaksın
011 Yorumla
Soran1 yılO günleri de gördüm bana bir çöpmüşsün etmişim gibi davrandığı günler de oldu hakaret vesaire küfür tepemden tırnağıma kadar eleştirdiğinde namusun kaldı ne karaktersizliğim kaldı ne kültürsüzlüğüm kaldı arkadaşlarını beni rezil etti bunları sarhoşken yapıyor ayık olduğunda özür bile dilemiyor sadece sarhoştum diyor sarhoşken yaptım diyor aldattı gecenin ikisinin üstünde kadınımın yanına gitti beni bayılttı polise gitti şikayet etti beni ben onun için ailemiden vazgeçmiştim
- 1 yıl
Ee canım sende değil mi sırf parası için katlanır mi buna. Genceciksin kendine göre ahlaklı adam gibi adam bulsan hayatuna devam etsen ona da geç kendi ayaklarinin üzerinde dursan özgüven ini güçlendirsek piskolojik olarak seviye atlasan zeka olarak ileriyi ve iyi şeyleri düşünsen cokmu imkansız kanka
Soran1 yılTabii ki de çok zor değil bir işe girip çalışabilirim ailemin yanına dönebilirim ailem beni kabul edeceğini biliyorum hayatta Dünyada sadece bir adam yok ki ama o kadar çok bağlanmışım ki onsuz bir hayat düşünemiyorum aldatmasını bile kabul ettim sineye çektim hakaretlerini bile sineye çektim bana o***** dedi f***** dedi kendini dışarıda erkeklere yaptırıp geliyorsun dedi bunları bir de sineye çektim ama o benim küçük hatamı büyütüp ben azarlıyor telefon yüzüne kapattım diye hakarete uğradım sabaha kadar içti
- 1 yıl
İçmek için bahanesi olmuş sadece. Ondan vazgeçebilirsin ama piskolojik olarak vazgeçemiyorsun. . Ya can aslında bu ailenle alakalı bir durum küçükken babandan görmediğin sevdiği ilgiyi. Ufacık bu adamdan gördün diye kendini ona bağımlı sanıyorsun. O kalbindeki sevgi eksikliğinu o tamamlıyor diye. . Oysa öyle bişey. Fedakar olan hakaret yiyen sen. Sen bu kadar yetersiz ve değersiz olarak görmemelisin kendini. Bu adamla mutlu bir geleceğinin olmayacağını sende biliyorsun
Soran1 yılBazen eski hayatımı özlüyorum ailenle beraber oldum hayatımı özlüyorum korku yoktu mesela şu an hafta sonu gelecek diye korkuyorum çünkü sabaha kadar içmesinden korkuyorum bir yere gittiğimizde masadan kalkana kadar içiyor tatile falan gittiğimizde içebildiği kadar içiyor beyninin yanındayken kadınlara bakıyor
- 1 yıl
Zorunda mısın katlanmaya
- 1 yıl
Neden öyle davranıyorsun kendine. Zorunda değilsin. . Bak ailenden bile vazgeçmiş birisin. Sence o adamdan mi vazgecemeyeceksin
Soran1 yılEvet ondan ayrılsam belki daha iyi bir hayat beni bekliyor ve ben onunla beraber oldukça hayatımın daha çok zindan olacak ve pataklayıcı batacağım
- 1 yıl
Toparla kendini biraz lütfen sadece toparla kendini. Bak hayat güzel dışarda cıvıl cıvıl bir hayat sen o ayyaş a katlanmak. O hakaretleri duymak zorunda değilsin. Ahlaklı biri olsa kızı yaşında ki kadını. Kullanmazdi kapatması yapmazdı.
Soran1 yılZaten iyi bir adam olsa alkol tüketmezdi kandil günlerinde bile içen insan namaz yok oruç Yok cuma ve gitmek yok kandil günlerinde bile içti Ramazan ayında bile içti zaten gerçekten çok iyi bir adam olsa sevdiği kadına eşine hakaretler etmezdi insanlar yanında düşürmezdi
- 1 yıl
Soruyorum sana öyleyse neden katlaniyorsun
Diğer konusunda 308 cevap paylaştı. Kadın veya erkek kendine saygısı olan bir insan bunu yapmaz.
00 YorumlaYa kızım isterse dünyaları versin sence normal bir şey mi
00 YorumlaDiğer konusunda 2,1b cevap paylaştı. Ya evlen sende kurtul site de kurtulsun kaçıncı soruşun
00 YorumlaDiğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. ya bi karar ver bi evliyim diyorsun bi evlenilirmi diyorsun inandırıcılığın kalmadı
00 YorumlaBu olgun değil ki resmen ölü yatırım olmuş 🤦🤦
00 Yorumla- Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılGeleceğin yoksa çok uzatmadan ayril bence hergun uzulecegine bi kere uzul kurtul
04 Yorumla
Gizli Soran1 yılDoğru çünkü cuma öğlen başladı içmeye bugün sabah 5 e kadar kadar içti tabi arada uyudu 3 veya 4 saat uyuyor kalkıyor kaldığı yerden içiyor bira bira yolda viski sızıp uyuyana kadar bugundr tüm gün yattı uyudu yarın içöçöez belki ama ertesi gün 6 şişe bira içer
- 1 yıl
Uzuldum
Genligine yazık ediyorsun
Gizli Soran1 yılVe sarhoşken eğer kavgalı isek hakerek küfür aldatma ailemi arıyor hattımı kapatıtırmaya çalışıyor
- 1 yıl
Keske gizli olmasaydin konusurduk
Yaş onemli degil ama alkolik olmasi çok kötü seni mutlu edemez
00 Yorumla
1 yılbunun için evlenmene gerek yok adamın parasını yemiyor musun?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÖlecek gibiyse eğer evlen mal varlığı sana kalır yoksa evlenme performans anlamında hayal kırıklığına uğrarsın
05 Yorumla
Gizli Soran1 yılMal varlığı yok sadece maaşı iyi
Cevap sahibi1 yılYatakta memnun edebilir mi peki oda önemli biliyorsun mal varlığıda yokmuş salla gitsin o zaman ben seni tatile götürürüm 😃
Gizli Soran1 yılYatakta iyi değiş
Gizli Soran1 yılDeğil
Cevap sahibi1 yılO zaman salla gitsin ya
Gizli Üye(36-45)1 yılBiraz daha "ve" yazsaydın soruyu şikayet edecektim... boşanacaksın ya da bana kaçacaksın
00 Yorumla
1 yılHer ne kadar maddi durumu iyi olsada aşırı bir yas farkı var ve ileride çocuklarınız oldugunda alkolik oldugu icin kötü davranir bence. Ailenizden vazgecmeyin bence gene de sizin fikriniz tabi
01 Yorumla
Gizli Soran1 yılÇocuk istemiyor sadece nikah var
Diğer konusunda 6,9b cevap paylaştı. Ya katlanacaksın ya da boşanacaksın. Ya da devam edip onu aldatacaksın.
00 Yorumla- Diğer konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılAbla sen dünyaya geldiğinde bu adam 30 yaşındaydı aklını peynir ekmekle mi yedin
00 Yorumla - Diğer konusunda 6,3b cevap paylaştı.
1 yılOlgun adamlardan hoşlanıyorum dekren.
Bu evlilik sana ders olmadı mı kafayı mı yediniz aw00 Yorumla
1 yıl1 boşanmdığını söyledin
2 ailenle yaşadığını söyledin
şimdi yine aynı sorular ile ne yapmaya çalışıyorsun? pardon yalanlarınla
00 Yorumla
1 yılYine başlamış aynı soruları sormaya sallamayın şunu
00 YorumlaCok fazla onun için asla
03 Yorumla
Soran1 yılAşık olsan peki
Soran1 yılAnladım canım haklısın
1 yılBu konuyu daha önce konuşmadık mı
06 Yorumla- 1 yıl
Konuştunuz mu 😂😂
- 1 yıl
Evet konuştuk.
- 1 yıl
İyi 😌
Soran1 yılEvet konuşmuştuk
- 1 yıl
O pisliği çekmeye devam mi etmeyi hak görüyorsun kendine?
- 1 yıl
Yürü
1 yılBoşanmak için çok sebebin var bacım
01 Yorumla
Soran1 yılEvet ama nedense ondan ayrılamıyorum o kadar bağlanmışım ki ona onsuz bir hayat olmayacağını düşünüyorum
Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. Boşanırsan nasıl bir hayatın olcak
04 Yorumla
Soran1 yılAilemin yanına dönmeyi düşünüyorum
Soran1 yılAilemin ekonomik durumu orta ne çok iyi inadı çok kötü
- Diğer konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılNe gibi sorunlar yaşıyorsunuz
00 Yorumla
1 yılMidden kaldırıyorsa evlen
02 Yorumla
Gizli Soran1 yılKaldırıyor
- 1 yıl
Evlen o zaman
1 yılEvlenmeden gez
01 Yorumla
Gizli Soran1 yılEvelenme teklifi etti
- Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılOnunlada pek yasadigin soylenemez yani
00 Yorumla - Diğer konusunda 882 cevap paylaştı.
1 yılSonra genç bir sevgili
00 Yorumla - Diğer konusunda 786 cevap paylaştı.
1 yılKafa olgun değil
00 Yorumla
1 yılNasıl yaptın bunu cidden anlatsana
013 Yorumla
Gizli Soran1 yılKaçarak evlendim
- 1 yıl
Ahhh be kurbane yapmasaydın keske
Gizli Soran1 yılKeşke
- 1 yıl
Boşanma istesen ne der
Gizli Soran1 yılKabul eder hemen
- 1 yıl
Sen istemiyor musun boşanmak
Gizli Soran1 yılHem evet hem hayır
- 1 yıl
Bence bu konu hakkında dertleşmek lazım kafanı açman lazım
Gizli Soran1 yılEvet
- 1 yıl
Istersen dertlese biliriz
- 1 yıl
Ne oldu sustun
Gizli Soran1 yılBuradayım
- 1 yıl
Isterzen dertleşelim demistim
Gizli Üye(30-35)1 yılBı kadın senden gerçekten etkilniyor olsa ve sana maddi destek verse onunla yakinlaşırmısın
05 Yorumla
Gizli Soran1 yılHayır tabiki de
Cevap sahibi1 yılÖn yargılı olmasan keşke
Gizli Soran1 yılNasıl ön yargılı olmayım kadın diyorsun ben lezbiyen değilim
Cevap sahibi1 yılOlman şart degilki
Cevap sahibi1 yılSeni mutlu edebilir bir kadın
Bende 35 yaşındayim hala bekarim işte
00 Yorumla- Diğer konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılAha Gamze gelmiş yine :D
012 Yorumla
Gizli Soran1 yılSelamm
- 1 yıl
Diğer hesabını kapatıp yeni hesap mı açtın sürekli aynı soruyu niye soruyorsun anlamıyorum takıntılı mısın sorunlu musun ya da erkek misin anlamadım
- 1 yıl
En son ondan ayrılmıştım evden gitmiştin ne oldu sürekli aynı senaryoyu kuruyorsun fantezi mi var senin anlamadım ki tamamen trol boş gereksiz saçma sapan bir şeyle uğraşıyorsun herhalde bundan zevk alıyorsun garip
Gizli Soran1 yılHayır trol değil ve erkek değilim
- 1 yıl
Ya tamam aynı soruları sor dur hem ayrıldım gittim ailem döndüm diyor şimdi aynı soru yine nesin çözemedim sen bu kafa ile devam et
Gizli Soran1 yılHaklısın
- 1 yıl
Sorunlusun
Gizli Soran1 yılBelki de takıntılıyım
- 1 yıl
Anlat bekliyorum
- 1 yıl
Yani hem şikayetçisin hem evi terk ettim diyorsun sonra adama takıntılıyım diyorsun derdin ne anlamadım ki ben seni
Gizli Soran1 yılBelki de onun bana sağladığı imkanları seviyorum onlara takıntılı hale getirdim ve gerçekten çok takıntılı bir insanım bunu fark ettim onun bana sağladığı imkanlar beni ona itti belki o imkanlar olmasa onunla beraber olmazdım
- 1 yıl
Evet sana söyledim zaten o imkanlar
- Diğer konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılPara para para varlığı bir dert yokluğu yara 😎
00 Yorumla
1 yılBenim midem kaldırmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEvlenme canım , Sadece takıl parasını ye, hizmetini ver yeter.
07 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Büşraapue Adam 56 yaşında, her yeri psikopat olsa ne olur :)
Gizli Soran1 yıl@Büşraapue aşık olsam peki yine mi gitmez sin
Gizli Soran1 yılYanlış yolda mıyım onla bir geleceğim olmadığını söylüyor ailem ve kendini ateşe atıyorsun diyor
Gizli Üye(36-45)1 yılEvlenmişsin madem gez ye iç
04 Yorumla
Soran1 yılAma huzur yok en ufak şeyde sorun çıkıyor alkolik ve onunla dışarı çıktığımda evde dolaşamıyorum çekiniyorum
Cevap sahibi1 yılBirak ozaman
Soran1 yılNasıl sağladığı imkanları bırakamıyorum belki şimdi işe gittiği için çok az içiyor 4 yıl sonra emekli olacak ve sürekli içmesinden korkuyorum ama rahat yaşamımda istiyorum
Cevap sahibi1 yılYa bu deveyi gudecen yabu diyardan gidecen. Kendine yasit bir sevgili yap takil ozaman
Gizli Üye(30-35)1 yılNiye evlendin böyle birisiyle?
02 Yorumla
Soran1 yılRahat yaşam için
Cevap sahibi1 yılBöyle olduğunu biliyor muydun? Ailen ile Aran nasıl?
Gizli Üye(36-45)1 yılBu soru ne zaman son bulacak
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBen götürim seni. nereye gidiyoruz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılnaneleri yemeden önce gelip sorsaydın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSende kafa olsa evlenmezdib
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAdam ömür boyu eskort tutmuş ne güzel.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAlkolikse uzak kal
00 Yorumla10 yaş neyse de 30 yaş biraz abartı
00 Yorumla
1 yılSence mutlumusun her bakımdan?
02 Yorumla
Soran1 yılAlkol aldığı günler mutlu değilim çünkü iletişim kurmakta zorluk çekiyorum
- 1 yıl
Sende iç anlaşırsınız 😃
- Devamını Gör (108)
Devamını Gör(153)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer