Ablama mı yoksa 3 yıllık arkadaşıma mı güvenmeliyim? Saf mıyım yoksa enayi mi? Kime güveneceğimi şaşırdım YARDIM🙏🏻?

Öncelikle henüz lisedeyim ve ortaorta okuldan beri yakın olduğumuz bir arkadaşım var. Bu sene davranışlarında farklılık oldu. Yani biraz değişti gibi. Bu sene fark ettiğim baya benzemeye başladık en basitinden ve aklımda olan ben gözlüğümü ortaokulda değiştirdim o geçen aylarda aldı aslında alırken şeffaf alabilirim diye gitmişti ama aldığı gözlük benimkine o kadar benziyor ki yan yana koyunca ayırt etmekte zorlanıyoruz. Bu aralar aklımda olan bir diğer olay ise ben onlara giderken (ders çalışmaya) İpad imi de götürmüştüm bende uzun zamandır olduğu için alışmıştım yani sırıtmıyordu bana göre ama bir şeyler sezmiştim sonraki aylarda bir anda babası elinde İpad le gelmiş sürpriz yaptı dedi tamam benim babamda yapar almış sorun değil basit sorular soruyorum bilmiyorum ki babam almış bir anda haberimiz yoktu diyor tamam ama baban aynı renk aynı model ve aynı kılıfı nasıl tutturdu KCCKKCNF. Neyse bu konulardan ablama bahsetmiştim o da hak verdi ve şaşırdım çünkü ablamı ikna etmek zordur. Ama tadını çıkarmamı çünkü her şeyi kopyalasa bile özgüvenimi kopyalayamayacağını söyledi💅💅 Ablamı da çok seviyorum ama onun sorunu olmayan bazı ailevi sorunlarım var. Birkaç olay olunca dayanamadım bildiğiniz ağlayarak arkadaşıma anlattım onunda 3 kardeşi var ve yinede böyle şeyler yaşamıyormuş. Dost acı söyler diyerek ablan seni biraz kıskanıyor olabilir mi? Diye sordu ama bunu düşünmemiştim çünkü böyle bir şey düşünmem için empati kurmam lazım ve ben onu sadece aile ilişkilerinde kıskanıyordum. Ama bunda da onun bir özelliği ya da marifeti yok çünkü ailem ile alakalı ve bence bunu söylemesinin sebebi ablamın elindeki en ufak şeyle dikkat çekmeye çalışması ve bana göre garip olan davranışlarını arkadaşıma anlatmamdı. İkisini de çok seviyorum ve aile yapıma yıpranmak da olsa alıştım. Buna çok önem vermiyorum artık çünkü nasıl olsa hepimiz bir gün aile evinden gideceğiz. Sonuç olarak ikisine de güvenemesem de sevdiğim insanlar ve bu beni enayi mi yapıyor bilmiyorum. Lütfen yardım🙏🏻
Ablama mı yoksa 3 yıllık arkadaşıma mı güvenmeliyim? Saf mıyım yoksa enayi mi? Kime güveneceğimi şaşırdım YARDIM🙏🏻?
Cevapla