Sevgilim boşanma asamasinda ve 3 çocuğu var herşeyimi feda ettim benden ayrıldı canım acıyor var mı bı caresi?

Sevgilim boşanma aşamasında ve 3 çocuğu vardı hep yanında oldum olmaya çalıştım. Baska şehirde oturuyorlar. haftada 2 gün yanlarına gittim. Annesiyle abisiyle tanıştık. Ciddi oldugumu bekleyecegimi dahi söyledim. hep birlikte annesi çocuklar kendisi eğlendik beraber gezdik oynadık çok güzel anılar biriktirdik. Gidemediğim zamanlarda uzaktan ne ihtiyaçları varsa giderdim yapmaya calistim. İlaç lazım olsa eczaneyi aradım hazirlattim. Eve bir şey lazım olsa kapıda uygulamasıyla gönderdim. Hastaneden randevu aldim. Kendisinin çocukların kimlik numaralarını ezberledim ki acil bir durumda vakit kaybı olmasin. Avukata dahi beraber gittik. Maddi manevi yemin ederim hep yanında oldum. akliniza gelebilecek ne varsa uzaktan vallahi de billahide yaptım. Taki ben mesleğimi evimi kaybedene kadar. bi sıkıntılar oldu mesleğimi kaybedince maddi olarak sıkıntı yasamaya başladım. ben gidemedim. Once 2 haftada bir O geldi 2 ay kadar. Sonra ayda 1, 2 sefer geldi. Sonra 1,5 ay geçti gelmedi. Ben tek basima Evi taşımam gerekti. tek başıma hem eşyaları sokup sardım, hem taşımaya çalıştım. baska insanlar yemek yapıp getirdi. Bu süre zarfinda psikolojik olarak çok çöktüm. Hem herşeyi tek başına yapmak hem akşam yattiginda 4 duvarla konuşmak, yanımda kimse olmayışı bitirdi beni. Evet Ona ilgi gosteremedim , ama gerçekten çok kötüydüm. ona karşı sadece sustum kendi içime kapandim. Yazmadım yazamadım ama bekledim whatsapa hep baktığımda cevrimiciydi ama yanımda değildi. Herkes halimi hatrimi sordu nasılsın dedi O da dedi ama ben yanımda olmasını istedim fakat diyemedim çocuklar vardı onların telası vardı. Gel diyemedim ama cooook bekledim. Canim yana yana bekledim. Kadinlar gibi Ev temizligine gittim ne iş varsa hamallık dahi yaptım. Bana mesaj attı senin derdin ne sorunun ne diye bende seninle ilgili bir şey yok dedim. bana ben neler yaşıyorum biliyor musun dedi, çocuklardan birinin okula ısınma dönemiydi zor oldu alışması ama 1 haftada alıştı fakat o süreçte yanında olamadığım icin benden ayrıldı. Bu zamana kadar böyle değildi yaşadıklarımı biliyorsun dedim yapma bunu bize 1 yılımız geçti çözelim dedim bir yolunu bulalim dedim engelledi. Evine gittim ayağına kapandım yalvardım çok yalvardım sen kim kopeksin dedi. Kocasiyla geçmişiyle kiyasladi senden öncede birçok kişiyle birseyler yaşadım sildim unuttum dedi, asagiladi hakaret etti. Bugune kadar kimsenin önünde diz çöküp yalvarmadim dedim. s Ol git dedi. umurunda olmadı. Bizim için herşeyimi kaybettim bunu mu hakediyorim dedim. Yasananlari satın almak istedi. Ne yaptıysan soyle hesapla hayatimdam defol git dedi. Bende afaki bir rakam söyledim sırf gitmek istemediğim için anlamadı. Beni hiç anlamadi. canım çok acıyor. Biliyorum benim gibi seven olmayacak benim gibi düşünen olmayacak benim gibi özleyen olmayacak, herşeyini kaybeden bir insan bunu hakediyor mu, aşktan haketmedigim halde soylediklerinden dolayı. Bunları ağlaya ağlaya yazdım bir fikri olan canımın yanmasını engelleyecek çözüm sunabilecek var mı😭?

Sevgilim boşanma asamasinda ve 3 çocuğu var herşeyimi feda ettim benden ayrıldı canım acıyor var mı bı caresi?
Cevapla