Türkiyede kapalılara yapılan dışlanmaya isyan eden hikayem fazla mı olmuş sizce?

Ya çünkü açık saçığa saygı duyuyorlar herkes Müslüman her kadına aynı emir farz ve gelip kapalının dar giymesine bile laf ediyorlar bu devirde vücut hattı belli olsa ne olur çoğu kişi çıplak geziyo ve biz kapalı olduğumuz için zengin yakışıklılar bize bakmıyor açıklara Allah en güzel hayatı veriyor. Ben de eksik bir erkek istemem çok güzel bir kızım ve en iyisine layığım fotodaki kız çok güzel bile değil sırf açık sarışım mavi gözlü diye yanında genç milyoner çocuk var ve çocuk çok ciddi onunla takılma değil
Türkiyede kapalılara yapılan dışlanmaya isyan eden hikayem fazla mı olmuş sizce?
Türkiyede kapalılara yapılan dışlanmaya isyan eden hikayem fazla mı olmuş sizce?
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Türkiyede kapalılara yapılan dışlanmaya isyan eden hikayem fazla mı olmuş sizce?
Cevapla