Ya çünkü açık saçığa saygı duyuyorlar herkes Müslüman her kadına aynı emir farz ve gelip kapalının dar giymesine bile laf ediyorlar bu devirde vücut hattı belli olsa ne olur çoğu kişi çıplak geziyo ve biz kapalı olduğumuz için zengin yakışıklılar bize bakmıyor açıklara Allah en güzel hayatı veriyor. Ben de eksik bir erkek istemem çok güzel bir kızım ve en iyisine layığım fotodaki kız çok güzel bile değil sırf açık sarışım mavi gözlü diye yanında genç milyoner çocuk var ve çocuk çok ciddi onunla takılma değil
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Türkiyede kapalılara yapılan dışlanmaya isyan eden hikayem fazla mı olmuş sizce?
Hep mağdursunuz değil mi? Bazı şeyler hiç değişmiyor desene, 22 yıldır sizin zihniyetiniz iktidarda ama hala mağdur sizsiniz, hala eziliyorsunuz değil mi? Memlekette 100 binin üzerinde camii var, diğer dinleri geçtim diğer mezheplere bile saygı yok, şort giydiği için kadınlar toplu taşımalarda dövülüyor, kıyafeti kısa diye tacizi hak etti deniyor genç kızlara, memleketin her yeri imam hatiplerle doldu, din dersi sayısı arttırıldığı gibi evrim ders kitaplarından çıkarıldı ama siz hala mağdursunuz değil mi? Tam olarak ne olmasını bekliyorsunuz ben onu anlamadım, Yahudi gibi Sümerlerdeki gibi saçını örtmeyen kadınlar katledilsin mi istiyorsunuz? Terbiyesizce saçını örtmeyen kadınlara ahlaksız deme cüretini nereden buluyorsunuz mesela? Sırf sarışın mavi gözlü diye yanında yakışıklı erkek var yani, orasını burasını açmasa bakmazlar öyle mi? Beraber mi uyudunuz uyandınız o erkeklerle de hislerini biliyorsunuz? Bir yerinizden element uydurup saçını açmasa kimse bunlara bakmaz deme cüretini kendinizde nasıl bulursunuz? Kadın olarak siz diğer kadınların ahlakına laf ederseniz erkeklerden ne yapmalarını bekliyorsunuz? Saçını örtmeyen ahlaksızdır diye tacizcileri azmettirdiğinizin farkında mısınız? Az sonra bana ağır küfürler edeceksiniz biliyorum, zora gelemez, altta kalmayı kabullenemez, ağzınıza gelen hakareti yaparsınız siz. Ayrıca bir şeyi merak ettim, ben bir erkek olarak biliyorum ki başını örtmek ben helalime aitim bana bakma, göz zinasında bile bulunma demekken nasıl erkekler bana baksın diyebiliyorsunuz? O örtünün erkekler bakmasın diye olduğunun farkında mı değilsiniz? Yeter artık mağdur olduğunuz, artık eskisi gibi de değil memur oluyorsunuz, öğretmen, polis oluyorsunuz ve üniversiteye giriyorsunuz, daha ne istiyorsunuz pozitif ayrımcılık mı? Kendinizce sevap da kazanıyorsunuz size ne yetmiyor daha ne istiyorsunuz? Erkeklerin bakmasını mı?