Pc çalışırken ekran kmple mavi ton üzerine beyaz yazılar kaplıyo ya da tam tersi bilemiyorum bir saniye sonra tekrar başlıyo, yani reset atmış gibi?

en son hi açılmadı. monitor no signal d... bilmem ne yazıp kararıyor. tamire götürdüm anakartta sorun var hallettim dedi. şu an pc canı isterse açılıyor istemezse açılmıyor. sıkıntı nedir bilen var mı
Pc çalışırken ekran kmple mavi ton üzerine beyaz yazılar kaplıyo ya da tam tersi bilemiyorum bir saniye sonra tekrar başlıyo, yani reset atmış gibi?
Cevapla