Yakın arkadaşım sadece telefonda muhabbet ediyor ama yüzyüze buluşmaya neden gelmek istemiyor sizce?

Önceden böyle değildi arada buluşurduk planlar yapardık. Ayrıca arabası var ve bana yakın mesafede oturuyor. Ama 1 yıldır ne zaman söylesem sürekli erteleyip duruyor , modum düşük vs. Ama telefonda yeri geldiğinde 1 saat sohbet ediyor. Ben artık bitirdim onla dostluğumu, arayınca da açmıycam. Ama neden sizce buluşmaya gelince plan yapmıyor?

Yakın arkadaşım sadece telefonda muhabbet ediyor ama yüzyüze buluşmaya neden gelmek istemiyor sizce?
Cevapla