Dünyanın sonu gelse keşke iyice boku çıktı siz ne düşünüyorsunuz?

Hırsızlıklar, fuhuşlar, tecavüzler, aldatmalar, bebek öldürmeler, boşanmalar, terör olayları, müslümanları sömürenler, Türkiye'de olmayan adalet vs. artık boku çıktı dünyanın sonu gelsede hepimiz kurtulsak herkes hesaplaşsa herkes çekse cezasını ne iyi olur. Hep müslümanlar acı çekiyor ama fransızlar, ingilizler, amerikalılar güllük gülistanlık yaşıyor bu adalet mi ya?
Dünyanın sonu gelse keşke iyice boku çıktı siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla