İş yerinden çıktım bana sen çıktıktan sonra şikayet geldi zaten velilerden dediler?

Çocuklar pişik olmuş ben bı hafta oradaydım sorun olmadı pazarteside sorun yoktu ben ayrıldıktan sonra şikayet gelmiş sizce benlik midir

Elimden geldiğince yardımcı oldum çocuklara öz bakımda

İş yerinden çıktım bana sen çıktıktan sonra şikayet geldi zaten velilerden dediler?
Cevapla