Çocuklar pişik olmuş ben bı hafta oradaydım sorun olmadı pazarteside sorun yoktu ben ayrıldıktan sonra şikayet gelmiş sizce benlik midir
Elimden geldiğince yardımcı oldum çocuklara öz bakımda
Çocuklar pişik olmuş ben bı hafta oradaydım sorun olmadı pazarteside sorun yoktu ben ayrıldıktan sonra şikayet gelmiş sizce benlik midir
Elimden geldiğince yardımcı oldum çocuklara öz bakımda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Öyle bişey olsa bile sadece senin hatan değil diğer çalışanlarından hatası vardır Açısından tut temizlikçisine kadar değmez yani
Benim vicdanım var ama elimden geldiğince yardımcı oldum onlara dikkat ettim ben oradayken hiç sorun olmadı
Senin üstüne atmışlar işte
Değil mi çünkü Bir hafta sorun olmadı pazarteside sorun yoktu ben çıkınca böyle şikayet gelmiş öyle dediler
Herkes yolunda
Nasıl herkes yolunda
Çakallık peşindeler yani
Onu onlar bilir ben Öteki Dünyayı hesabı düşünüyorum
Sen böyle düşünüp konunun üzerine gidersen daha çok takarsın
Yani elimden geleni yaptım ben oradayken sorun olmadı Pazarteside sorun olmadı ayrılınca olmuş dediğin gibi takmayacağım
Özel sektör hep öyledir tantanasi bitmez
Evet ama böyle demeleri üzdü dikkat ettim sonuçta
Takma kafaya 100 insan koy 100 kafadan ayrı ses cikar
Sence benden dolayı mı Bir hafta oradaydım sorun olmadı Pazarteside sorun yoktu
Onu bilemezsin ki sonuçta çocuk bu olabilir
Ama benim yüzümden gibi söylediler o yüzden üzüldüm
Ne işle mesgulsun okul falan anasinifi falan mi
Özelde kreşti
Sen boş ver rızkinin peşindesin çok bilen varsa gelsin baksin
Zaten ben gittim ya birden onlara şu an sıkıntı oldu kesin
Pudralama yapmak lazımda velinin seni uyarması lazım
Pudralama yapacak bişey yokki 4 5 6 yaş kendini temizlediler öğrettim yani peçete ile tenizleneceğini dediler
Tam bilmiyorum ama senle alakası yoktur
Yani kimse pudra demedi ben ayrıldıktan sonra şikayet gelmiş öyle dediler
Genelde öyle olur arkadan atıp tutması kolay
Hayır ama bu basit konu değil Öteki Dünya var hesap var ben o çocuklara elimden geleni yaptım pişik dediler üzüldüm
Tamamda şuanda yapabileceğin Pek fazla bisey yok
Benlik değilse zaten sorunda yok İNŞALLAH
Insallah 🤲
Çocukların pişik olma sebebi sen miymişsin
Evet öz bakımda ben sorumluyum ya bana o yüzden pişik olmuşlar şikayet geliyor dediler ama bir hafta sorun olmadı pazarteside sorun yoktu ayrıldıktan sonra şikayet gelmiş
Aileleri baksın bir zahmet popolarına ya sabır iyi küfür etmemişsin bunlara özbakımdan kasıt bu değil ki o ailesinin bileceği iş
Küçük lavaboda peçete verdim onun dışında büyük ise peçete ıslattım verdim üzerine kuru peçete verdim daha ne yapayım ki
Başka bir şey yapamazsın ki çocukları pudralamanı mı bekliyorlar açma telefonlarını
Zaten bunuda paramı istedim o zaman söylediler arama bi daha paranı vermeyeceğiz demedik böyle olmuş dediler
Ya gecenin bu saatinde takmaya değmez salla
Bende vicdan var onları bilmiyorum artık
Naptın olm çocuklara
Ben bişey yapmadımki sadece öz bakımdan sorumluydum sana göre ben mi yapmışım
Bir şey olmaz