Başıma güneş geçtiği için rapor aldım. Müdürüm sanki tatile gittin, niye gelmedin dedi. İstifamı versem mi?

Çalıştığım yerdeki müdüre raporumu gönderdim. Onun genel müdürü iyi misin niye gelmedin diye aradı? Bende başıma güneş geçti dedim tatile mi gittin sanki dedi? İstifa mı vermeli miyim?
Başıma güneş geçtiği için rapor aldım. Müdürüm sanki tatile gittin, niye gelmedin dedi. İstifamı versem mi?
Cevapla