Ekonomi yuzunden bunalıma girdim yasamak bile istemiyorum detayı okur musunuz?

aileme o kadar kinliyim ki fakirseniz neden 2 cocuk yapıyorsunuz? cocuklugumdan beri o kadar igrenc sartlarda yasadım ki inanın yeri geldi gunde 1 ogun kuru ekmek yedik o zamanlar kucuktum her sey tozpembe gorunuyordu ama artık buyudum ister istemez yasıtlarıma ozeniyorum gercekten o kadar bıktım ki her seyden. 19 yasındayım ben de yasıtlarım gibi sıkır sıkır cıtı pıtı giyinip gezip tozmak istiyorum parayı pulu dert etmek istemiyorum, bir canta begeniyorum 1000 lira allahım diyorum “tamam para biriktirir alırım” biriktiriyorum zam geliyor yine elde var sıfır. İse gireyim diyorum kykda kalıyorum asgari ucret alamıyorum, part time calısayım diyorum adam bana 500 kisi kapasiteli kafede saatligi 30 lira diyor, aksam 5’te okuldan cıkıp aksam 11’e kadar tıklım tıklım yerde kopek gibi calısıp 180 lira almak ne demek insan insana bunu yapar mı? inanın artık yasamak bile istemiyorum intiharın esigindeyim. derdini s*keyim diyebilirsiniz ama yasıtlarımın yanındaki gorunumume bakıyorum o kadar ucubeyim ki… kimse benimle fotograf bile cekilmiyor, cekilse bile paylasmıyor. yasamak istemiyorum

Ekonomi yuzunden bunalıma girdim yasamak bile istemiyorum detayı okur musunuz?
Cevapla