Nişanlımı ailem istemiyor nişanlanmamıza bile surat yaptılar. biz şimdi evlenmeyi düşünüyoruz ama aile yine surat yapacak peki biz ne yapacağız?

Aileye karşı mı geleceğiz onlar gülmeyince bizi de mutsuz ediyorlar. sorun şu ki ikimizinde garanti işi yok üstelik paramızda yok aile memur olun öyle evlenin diyor. memur olmak çok basit sanki. 28 yaşındayız. kafayı yiyeceğim huzursuzluktan. bu arada istemeyen taraf kız tarafı ve karşı tarafıda kapalı diyede istemiyor :(
Nişanlımı ailem istemiyor nişanlanmamıza bile surat yaptılar. biz şimdi evlenmeyi düşünüyoruz ama aile yine surat yapacak peki biz ne yapacağız?
Cevapla