Nişanlımın ailesi biz düğün yapamayiz diyor?

Nişanlımla 5 yıldır beraberiz. Bu kadar suredir okul bitince evlenecegimiz belliydi. İsteme günü yazin düğün yapalim dediler benim ailemde kabul etti. Şimdi ceyiz falan hallediyoruz, nişanlımla beraber beyaz esya ve mobilyalari kendimiz alcaz kredi çekip. Şimdi kaynanamlar ds demiski biz düğün falan yapamayiz istiyosan kendin yaparsin demisler bizden bir sey bekleme demisler. Bizim adetlerimizde esyalari aileler ortak alir. Onu bile aldirmadigimiz halde bur düğün bile yapmayız diyorlar. Biz de bu kadsr masrafin ustune bir de düğün salonu tutacak butcemiz kalmiyor. Her seyi dee kendi aileme yuklemek istemiylrum. Benm ailemde biz ilk kizimizi evlendiriyoruz bir düğün bile yapmayacaklar mi diyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım. Düğün yapmakta hayalimdi ama galiba olmayacak. Siz olsaniz ne yapardiniz. ( Maaslarjmiz düşük o yüzden sadece esyalara gücümüz yetiyor o da zar zor)

Nişanlımın ailesi biz düğün yapamayiz diyor?
Cevapla