Bir şeye ulaşmak için neden çok uğraşılması gerektiği söyleniyor?

bence bu aptallık. her şeyin bir basit yöntemi vardır. illa gtu yıpratmaya gerek yok. asıl tembellik çok uğraşmaktır. aklını kullanmıyor maalesef büyük çoğunlukta insan kabul edip devam ediyor. bi sağına soluna arkasına önüne altına tepesine bak. mutlaka Cook daha "mantıklı" bir çözümü "pratik" çözümü vardır. buna uğrasilmadigi için eşşek gibi uğraşmayı emek çaba marifet zannetmiyorlar. hayır canım bu beyinsizliğinin göstergesi. ya da ml gibi acı çekmişsin onu örtüyorsun emek diye
Bir şeye ulaşmak için neden çok uğraşılması gerektiği söyleniyor?
Cevapla