Diğer Yolunuzu kaybettiniz mi? flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Bu hergün kaybedip, burada park ediyor artik yaşlandı mı nee? Güncellemeler1 yıl S. s😎😎 Yolunuzu kaybettiniz mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 91b cevap paylaştı. Ben kaybetmiştim eskiden. 1 0 Yorumla
SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kaybettiğim olmuştu: Lütfen: Gittiğim bakkalın önünden çaldığım bu kedinin adını siz olsanız ne koyardınız? İsim önerir misiniz? 1 0 Yorumla
bitikby Takip Et Xper 5 Yaş: 25 1 yıl Sen bana homder ona sistem atiyim konusursun robatla insanla konusur gibi , bizimkilere yaptim adini Seker koydum 1 0 Yorumla
Richardgör Takip Et Master Yaş: 36 , eic 98% 1 yıl Haritayı resetle 1 2 Yorumla flaneurx 1 yıl Haritayı sildim telden Manuel kullanıyorum ki🙈 Yorumla Richardgör 1 yıl 🤣🤣🤣 Yorumla
perlamare Takip Et Master Yaş: 47 , eic 100% 1 yıl Evet bu yaşlanmış, sana yeni bir Nataşa lâzim 😂 1 3 Yorumla flaneurx 1 yıl Ama bunun adı Fatoş 🤣 Yorumla perlamare 1 yıl Fatoş gitsin, Nataşa gelsin o zaman 😂 Yorumla flaneurx 1 yıl Olmaz reisss sıkıntı olur evde 😄😄 Yorumla
Sadbut_true Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Diğer konusunda 752 cevap paylaştı. Nasıl yorduysann 1 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 9,8b cevap paylaştı. Yaşlandın 1 0 Yorumla
Kırmızı8 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 98% 1 yıl Diğer konusunda 889 cevap paylaştı. 😂bikti bikti 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Ben kaybetmiştim eskiden.
Kaybettiğim olmuştu:
Lütfen: Gittiğim bakkalın önünden çaldığım bu kedinin adını siz olsanız ne koyardınız?
İsim önerir misiniz?
Sen bana homder ona sistem atiyim konusursun robatla insanla konusur gibi , bizimkilere yaptim adini Seker koydum
Haritayı resetle
Haritayı sildim telden Manuel kullanıyorum ki🙈
🤣🤣🤣
Evet bu yaşlanmış, sana yeni bir Nataşa lâzim 😂
Ama bunun adı Fatoş 🤣
Fatoş gitsin, Nataşa gelsin o zaman 😂
Olmaz reisss sıkıntı olur evde 😄😄
yaşlanmış olabilir evet shshh
Nasıl yorduysann
Çok fazla kaybediyorum😅
Neslihan ben yolumu kaybetmedim
Allah şaşırtmasın
Evet kaybettiğim oldu
döv kendine gelsin 😃
Yaşlandın
Çok bir çok kez
Bazen evet
😂bikti bikti
Sat gitsin