Güncellemeler
1 yıl
Bir şeyden şüphelenmiyorum. Sadece bilmek istiyorum. Bahane arıyorum belki de. İlişkimiz sallantıda, brnim açımdan. Terketmek istiyorum, bahane arıyorum.
Basit kolay yormayan yöntemler var mı. 3. kişileri devreye sokmadan yapmak istiyorum çünkü şehirde tanınan biri. Şantaj yemekten de korkuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ne gerek var ya. Şüphe duyduğun bir şey var ise de sor açık açık. Hem ne için şüphe duyuyorsun ki
Sence sorsam doğruyu mu söyleyecek
Tepkilerinden hislerin kuvvetleşir. Sert bi tepki verip sesini yükseltirse kesin bir halt yiyor mesela. Telefonuna bir şey yüklemek kolay mı sanıyorsun. Anlayabilir ve o zaman işler tamamen karışır. Şüphe duymana sebep ne
Sert tepki veriyor zaten. Asla, saçmalama, ne diyorsun sen gibi tepkiler veriyor.
Aldattıgını mı düşünüyorsun ya da ayrılmak mı istiyorsun..
Sanalda birileriyle konuştuğundan şüpheleniyorum. Ayrılma isteğim hep vardı. Böyle bir şeyi ortyaa çıkarsam zaten hiç düşünmem boşarım
Ve haklı olursun boşamakta. Seni haklı çıkaracak bir şeyler gerekiyor yani. Çocuk falan var mı? Telefondan bir şeye bakıcam dese o bahaneyle kurcalasan diye sordum
Ben istediğim zaman alırım telefonunu tepki veremez. Karşı çıksa olay çıkar biliyor... çocuk yok
Telefonunu alakasız bir zamanda iste ve sonra yaygarayı kopar.. Ailen biliyor mu ayrılmak istediğini. Yani çocuk da yok ise bence sorun da olmayacaktır
Ailem biliyor ama onun ideale yakın bi eş olduğunu düşünüyolar.
Tartışılır bu ev hali öyle değil diyip hatta olan şeyleri 2 ye çarpıp da anlatabilirsin. Aaa şeytanca fikirler veriyorum ama seni bu durumda rahatlatmamız gerekiyor bence 😄
Benim bi kanıtım olsa zaten ailemin de 180 derece döneceğine eminim😃
Öyle tabi ki ama kanıt yokken de döndürebiliriz. Yaaaa annee inanabiliyor musun senin güzelim kızını aldattı. Mesajları gördüm telefonu aldı elimden😄 Allah hissetmiş nasıl kadın olacağımı da erkek ol sen demiş gibi oldu 🥺
Siz kadınlardan korkulur. Adamdan boşanıp nafaka alacak
Kadın her türlü nafaka alıyor ki boşanması yeterli...
Tamamişte boşanmak için bahanen olmalı yoksa adam boşanmaz senden. Bedavadan nafaka alacaksın mis gibi. Keşke ben de kadın olsaö
Hahahahs. Boşanır ki başka sebepler sunarım zorla evli kalacak kadar gurursuz değildir herhalde. Ben kendi vicdanım için sebep arıyorum
Allah sizin gibilerden uzak etsin
Ayfonlara zor diye biliyorum. Sonra uyarı verip eşini uyandırabilir.
Al ve bak eşin sonuçta.
Temizledikten sonra baksam ne fayda
Şüpheyle ilişki yürümez ki ama yazık kendine
Yürütmemek niyetim zaten
Üzüldüm bir yuva kolay kurulmuyor umarım iyiye gider durumunuz. Çocuk var mı?
Yok çocuk
Seviyor musun onu hala
neden şüphe duyuyorsunuz?
Girdiği siteleri mesela google gecmişinden bile siliyorsa görebilirsiniz. İsterseniz söyliyim? Hangi uygulamalara girdi saat kaçta girdi hepsine kadar. Uygulama yüklemeye gerek bile yok
Nasıl öğrenebilirim
Söyler misin?
Gizli sekme kullanıyor googleda
Bakın şimdi. İlk önce youtube’a girin. Sonra orada aşağıda “Siz” bölümü var oraya girin ve hesabın aşağısında “Google hesabı” yazıyor. Ona tıklayın ve orada başta “google hesabı” yazısı çıkacak. Aşağısında ise “Ana sayfa” , “Kişisel bilgiler” ve “Veriler ve gizlilik “ bölümü var. Ordan 3. Ye yani verilet ve gizlilik bölümüne girin. Biraz aşağı kaydırın orada “Web ve uygulama geçmişi” var ona girin. Sonra yeniden aşağı kaydırın “Tüm web ve uygulama etkinliğini yönet” yazısına basın. Ve her şey ortada 😉
Gizli sekmede girdiklerini bu dediğim gösteriyor mu bilemem. Ama hangi uygulamalara girdiğini gösteriyor dediğim. Hangi saatte hangi uygulamaya girdi ve hangi saatte hangi uygulamayı yükledi falan hepsi.
Bunu biliyorum tatlım ya. Youtube girmeye gerek yok bunu yapmak için google hesabına girmek yeterli ama benimki gizli tarayıcı kullanıyor youtube uygulama üzerinden de video izleme huyu yok.
Ben youtubedan daha kolay olduğu için söyledim bende google kullanıyorum bunu yaparken. Ama bahane aramanıza gerek yok zaten gizli tarayıcı kullanması sizin için en büyük sebep.
zengin erkek elinden mi gidiyor?
Zengin denemez konum sahibi. Elimden gittiği falan yok ama merak ediyorum girdiği siteleri vs
bildiğinde
kalbin kırılacak
bence hiç kurcalama
Bilmeliyim, bahane arıyorum.
terk mi edecen?
Evet
nafaka?
Aldattığından mı şüpheleniyorsun?
Ne gerek var ki
Neyden supheleniyosun